برگزیده ها

مازندمجلس: رژیم سعودی از تقدیم شکایت علیه جمهوری اسلامی ایران به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت این سازمان خبر داد.

مازندمجلس: عربستان سعودی ضمن متهم کردن ایران به ارسال موشک‌های بالستیک به یمن، نامه‌ای علیه ایران تقدیم دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت این سازمان کرد.
عربستان در این نامه از شورای امنیت خواسته که مسئولیت‌های خود را در حفظ امنیت و ثبات بین‌المللی بر عهده گیرد.
رژیم سعودی همچنین از شورای امنیت خواسته ایران را به دلیل آنچه این رژیم آن را تجهیز شبه نظامیان حوثی به موشک‌های بالستیک عنوان کرده، محاکمه کند.
این نامه پس از آن ارسال شد که روز گذشته "ترکی المالکی" سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی در نشستی خبری اتهاماتی بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد. 
وی مدعی شد که نظام ایران به حوثی‌ها برای دستیابی به موشک‌های بالستیک کمک می‌کند.
سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی همچنین خواستار محاکمه ایران به دلیل مجهز کردن نیروهای یمنی به موشک‌های بالستیک شد.
 یگان موشکی یمن  یکشنبه شب گذشته در راستای وفای به وعده رهبر جنبش انصارالله، چندین موشک بالستیک به اهدافی در عربستان شلیک کرد. 
یگان موشکی ارتش یمن با موشک برکان‌اچ2 فرودگاه ملک خالد در ریاض، و با موشک قاهر2M فرودگاه منطقه‌ای أبها در منطقه عسیر را در هم کوبید.
یگان موشکی ارتش یمن همچنین با موشک‌های بالستیک کوتاه‌برد "بدر1" که اخیراً از آن رونمایی کرده بود، فرودگاه جیزان، فرودگاه نجران و اهداف دیگری را هدف قرار داده است.
این حملات موشکی در آستانه آغاز چهارمین سال مقاومت یمنی‌ها در برابر تجاوز رژیم سعودی و همپیمانانش به این کشور صورت گرفت.
بالستیک موشک‌های سعودی امنیت موشکی فرودگاه عربستان سازمان همچنین شورای  یگان ارسال بی‌اساس متجاوز ائتلاف محاکمه گذشته سخنگوی خواسته