برگزیده ها

مازندمجلس: معاون اول رییس‌جمهوری با اشاره به نقش ایران در تامین امنیت و آرامش منطقه، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران نه تنها برای خود امنیت، آرامش و ثبات می‌خواهد، بلکه تلاش زیادی دارد که این آرامش و امنیت به همه کشورهای منطقه باز گردد. برای این موضوع نیز هزینه‌هایی پرداخت کرده و می‌کند.

مازندمجلس: اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهوری ظهر سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های کشاورزی و عمرانی شهرستان شهریار با اشاره به وضعیت منطقه خاورمیانه، اظهار کرد: ما در منطقه‌ای حساس و متلاطم قرار داریم که در آن درگیری و خونریزی است و متاسفانه کشورهای اسلامی با گروه‌های تکفیری و جنگ‌هایی روبرو شده‌اند و خون مسلمانان در حال ریخته شدن است.
وی افزود: امروز همه رنج می‌بریم که چرا در منطقه‌ای که کشورهای مسلمان در آن قرار دارند، به دلیل نابخردی، نادانی و بی‌تجربگی مسئولان برخی دولت‌های منطقه، شاهد چنین وضعیتی هستیم و کشورهای بزرگ غربی به ویژه آمریکایی‌ها از این شرایط استفاده می‌کنند تا به تعبیر خود گاوهای شیرده منطقه را بدوشند و منافع ملت مسلمان و امت اسلامی را چپاول کنند و اسلحه‌ها و تجهیزات نظامی خود را به کشورهای منطقه بفروشند تا با آنها مسلمانان با یکدیگر درگیر شوند.
معاون اول رییس‌جمهوری گفت:‌ خدا را شاکریم که در این منطقه پرآشوب، جمهوری اسلامی ایران کشوری امن و باثبات است که نه تنها برای خود امنیت، آرامش و ثبات را می‌خواهد بلکه تلاش زیادی دارد که این امنیت و آرامش به همه کشورهای منطقه باز گردد و برای این موضوع نیز هزینه‌هایی پرداخت کرده و می‌کند.
منطقه کشورهای اسلامی مسلمانان مسلمان آرامش امنیت منطقه‌ای می‌کند معاون رییس‌جمهوری جهانگیری