برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم، هدف قرار دادن برخی مواضع در خاک سوریه را از سر گرفته است.

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوز  «گادی آیزنکوت» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی فاش کرد، ارتش این رژیم حمله به برخی مواضع در سوریه را از سر گرفته است.
وی که این موضوع را به روزنامه «جرازولم پست» گفته و تنها بخش‌هایی از آن امروز (چهارشنبه) منتشر شده، اشاره به جزئیات بیشتری نکرد.
 این اولین باری است که یک مقام اسرائیلی پس از حادثه ساقط شدن جنگنده اف-16 اسرائیلی توسط سوریه در ماه گذشته میلادی (فوریه/جزئیات بیشتر)، اینچنین صحبتی می‌کند. 
آیزنکوت در ادامه وعده تکمیل دیوار حائل در مرز نوار غزه تا پایان سال 2018 را داد و سپس به برگزاری راهپیمایی بازگشت که قرار است جمعه (2 روز دیگر) در غزه برگزار شود، پرداخت و گفت که در صورتی که فلسطینی‌ها به زیرساخت‌های اسرائیل حمله کنند به نیروهای خود اجازه تیر می‌دهد.
وی در صحبت خود از ایران و حزب‌الله هم غافل نشد و ادعا کرد: ایران جرأت نزدیک شدن به مرزهای اسرائیل در بلندی‌های جولان را ندارد و حزب‌الله نیز از قدرت موشکی برای زدن اهداف مشخص در داخل اسرائیل برخوردار نیست.
این ادعای آیزنکوت در حالی بیان می‌شود که مقامات مختلف این رژیم، پیشتر به قدرت موشکی حزب‌الله اذعان کرده‌اند.
اسرائیل حزب‌الله سوریه اسرائیلی موشکی آیزنکوت مشترک جزئیات