برگزیده ها

مازندمجلس: ارتش رژیم صهیونیستی از استقرار بیش از ۱۰۰ تک‌تیرانداز در مرزهای نوار غزه و در آستانه برگزاری راهپیمایی بزرگ بازگشت فلسطینیان خبر داد.

مازندمجلس:
رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد در آستانه راهپیمایی بزرگ بازگشت فلسطینیان در «روز زمین» بیش از یکصد تک تیرانداز در مرزهای نوار غزه مستقر شده اند.
شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: رئیس ستاد کل ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد در آستانه راهپیمایی بزرگ بازگشت فلسطینیان در «روز زمین» بیش از یکصد تک تیرانداز در مرزهای نوار غزه مستقر شده اند.
نظامیان ارتش صهیونیستی روز چهارشنبه نوار غزه را با گلوله های تانک هدف حمله قرار دادند. ارتش اسرائیل در بیانیه ای اعلام کرد در پی آتش سوزی در نزدیک یک حصار امنیتی مرزی ارتش اسرائیل چند گلوله تانک به مرز نوار غزه شلیک کرد.
شبکه المیادین گزارش داد: نیروهای اشغالگر اسرائیلی یک نقطه ایست بازرسی نیروهای مقاومت را در شرق نوار غزه هدف (حملات توپخانه ای) قرار دادند و همزمان پنج بولدوزر نظامی هم وارد شرق منطقه بریج در نوار غزه شدند.
گروه های شهرک نشین صهیونیست در قدس خواستار تخلیه مسلمانان از محوطه مسجد الاقصی در روز جمعه شدند.شبکه تلویزیونی پرس تی وی گزارش داد این موضوع خشم فلسطینیان را در پی داشت. پوستری هایی بر دیوار محوطه مسجد الاقصی نصب شد که بر روی آنها نوشته شده بود هدف از این اقدام برای صدور مجوز به منظور ورود یهودیان به این محوطه طی تعطیلات یهودیان است.
گزارش اعلام مرزهای فلسطینیان محوطه اسرائیل گلوله دادند الاقصی یهودیان اشغالگر نیروهای تیرانداز آستانه صهیونیستی راهپیمایی بازگشت مستقر اسرائیلی تلویزیونی