برگزیده ها
کل ساحل خزر در ساری در اختیار دولتی‌ها است / دولت باید ویلاهای خود در سواحل شمالی را واگذار کند

مازندمجلس: نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید امکانات دولتی ها در سواحل دریای خزر در اختیار عموم قرار گیرد.

مازندمجلس: علی اصغر یوسف نژاد با اشاره به اجرای قانون آزادسازی حریم سواحل دریای خزر اظهار داشت: براساس این قانون باید دولت ویلاهای خود را در سواحل شمالی کشور را واگذار کند و دیگر هزینه ای برای نگهداری آنها پرداخت نکند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس با بیان اینکه سازمانهای دولتی با عناوین مختلف آموزشی و پژوهشی در ساری ویلا و فضاهای تفریحی دارند، ادامه داد: در حال حاضر عملا در شهری مانند ساری عملا مردم با دریا ارتباطی ندارند کل ساحل دریا را به اصطلاح  در اختیار دولتی ها قرار گرفته است، علاوه بر اینکه قرار بود این فضاها واگذار شود، طبق قانون باید حریم دریا رعایت می شد که در بخشی از این فضاهای تفریحی حریم رعایت شده و برخی همچنان به این نکته توجه ندارند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت باید برای ساماندهی حریم سواحل خزر سازمانی تشکیل دهد، گفت: یکی از گرفتاری ها ما در فضای رعایت حریم دریاها، عدم شکل گیری سازمان حریم سواحل خزر است این سازمان باید طبق مصوبه دوره هشتم مجلس شورای اسلامی شکل می گرفت.

یوسف نژاد با تاکید براینکه ویلاداری برای دولت هزینه بر است، اظهار داشت: ما مخالف استفاده دولتی از این امکانات نیستیم بلکه تاکید داریم که برای نگهداری آن از جیب دولت برداشت نشود و اجازه داده شود مردم نیز از این امکانات استفاده کنند.

مازندران سواحل خزر یوسف نژاد مازندمجلس