برگزیده ها

مازندمجلس: نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: امروز اگر کسی محافظ نداشته باشد تعبیر می‌شود که شخصیت ندارد. وقتی فضای کشور را می‌بینم واقعا نیازی به وجود محافظ برای شخصیت‌ها نیست.

مازندمجلس:
حسن غفوری فرد در پاسخ به این سئوال که آقای شمخانی معتقد است باید بساط حفاظت شخصیت ها جمع شود، شما خودتان به عنوان کسی که محافظ دارید، نظرتان چیست؟ به خبرآنلاین گفت: (خنده) ایشان تنها راننده و همراه است، محافظ نیست و اسلحه هم ندارد. اگر کسی به من حمله کند این آقا زودتر از من فرار می کند.
وی افزود: من معتقدم نه الان بلکه خیلی زودتر باید این کار می شد. الان محافظ داشتن شخصیت شده است.اگر کسی محافظ نداشته باشد تعبیر می شود که شخصیت ندارد. وقتی فضای کشور را می بینم واقعا نیازی به وجود محافظ برای شخصیت ها نیست.
نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری یادآور شد: 8 آبان سال 64 که از وزارت خارج شد، به من گفتند می توانم راننده و محافظ داشته باشم اما هیچ کدام را قبول نکردم و خودم رانندگی می کردم. 26 بهمن سال 74 هم که معاون رئیس جمهور بودم و از دولت بیرون آمدم محافظ و راننده نداشتم. الان هم دوست دارم خودم راننده باشم و رانندگی ام نیز از این آقای خیلی بهتر است.
غفوری فرد در پاسخ به این سئوال که قبول دارید محافظ داشتن پُز است؟ اظهار کرد: بله متأسفانه، پُز و شخصیت شده است و باید تغییر کند.
محافظ شخصیت راننده رانندگی ندارد زودتر داشتن سئوال غفوری نیازی دارید