برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس‌جمهوری آمریکا در تماسی تلفنی با همتای روس خود با تاکید بر آمادگی کشورش برای ورود به رقابت تسلیحاتی جدید گفت، آمریکا قطعا در این مسابقه پیروز خواهد شد.

مازندمجلس:
رئیس‌جمهوری آمریکا در تماسی تلفنی با همتای روس خود با تاکید بر آمادگی کشورش برای ورود به رقابت تسلیحاتی جدید گفت، آمریکا قطعا در این مسابقه پیروز خواهد شد.
به نقل از شبکه خبری ان.بی.سی، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین، همتای روس خود تاکید کرد: اگر شما می‌خواهید رقابت تسلیحاتی به راه بیاندازید، می‌توانیم این کار را انجام دهیم اما باید بگویم که من پیروز خواهم شد.
این گفت‌وگوی تلفنی در تاریخ بیستم مارس زمانی انجام شد که ترامپ برای تبریک به پوتین بابت پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری با وی تماس گرفته بود. ترامپ پس از این تماس تلفنی اظهار داشت: رقابت تسلیحاتی از دایره کنترل خارج شده است و می‌خواهیم این موضوع را در نشستی با پوتین که به‌زودی برگزار خواهد شد، مورد بحث و بررسی قرار دهم.
پوتین در پیامی که یکم مارس برای مجمع فدرال روسیه ارسال کرد، ضمن رونمایی از جدیدترین سلاح روسیه که در جهان نمونه مشابه آن وجود ندارد، تاکید کرد: روسیه هیچکسی را تهدید نمی‌کند و قصد حمله به هیچ طرفی را ندارد اما این سلاح جدید را برای تضمین امنیت خود طراحی کرده است.
این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین با رد ادعای مطرح شده گفت نمی‌تواند تایید کند که ترامپ به پوتین چنین چیزی را گفته باشد. او گفت: چنین شایعاتی صحت ندارد.
پوتین ترامپ تلفنی تسلیحاتی رقابت آمریکا روسیه ندارد تاکید پیروز خواهم بیاندازید رئیس‌جمهوری همتای