برگزیده ها

مازندمجلس: افشای یک یادداشت که در سال 2016 توسط اندرو بوسورث نوشته شده است ، جنجال آفرین شد. یادداشتی که با الفاظی تند و بی رحمانه در خصوص مردم سخن گفته است.

مازندمجلس:


 
افشای یک یادداشت که در سال 2016 توسط اندرو بوسورث نوشته شده است ، جنجال آفرین شد. یادداشتی که با الفاظی تند و بی رحمانه در خصوص مردم سخن گفته است.
به گزارش نامه نیوز به نقل از سی نت ، اندرو بوسورث از مدیران قدیمی و ارشد فیسبوک در این یادداشت از الفاظی تند و مخرب در خصوص مردم استفاده کرده است .
اگرچه به محض انتشار این یادداشت محرمانه ، بوسورث اعلام کرد قصد داشته از طریق این سخنان، همکارانش را تحریک به فعالیت و تلاش بیشتری کند، اما به نظر می رسد این دفاعیه چندان رضایت بخش تلقی نشده است .
این سرپرست سخت افزاری فیس بوک برای ارسال یک یادداشت داخلی در  سال 2016 در معرض انتقادات قرار گرفته است . یادداشتی که به نظر می رسد، رشد شرکت را بالاتر از هر چیز دیگری تلقی می کند،  حتی اگر به معنای آزار و اذیت و یا خشونت علیه کاربران باشد .
رشد فیسبوک به بهای سازماندهی عملیات تروریستی !/یادداشت لو رفته مدیر ارشد فیسبوک جنجال آفرین شد
او در  این یادداشت با عنوان "زشت" نوشته است: "بنابراین ما مردم بیشتری را به هم متصل می کنیم.ممکن است این اتصالات گاهی چندان مثبت هم نباشند، برای مثال شاید  فردی یک حمله تروریستی  را از طریق شبکه اجتماعی ما هماهنگ کند.اما این ارتباطی با ما ندارد و ما همچنان  مردم را  به یکدیگر متصل می کنیم،"
او در بخشی دیگر از یادداشتش نوشته ؛ " این یک حقیقت زشت است که ما در ارتباط با مردم به گونه ای عمیق اعتقاد داریم که هر چیزی که به ما اجازه می دهد مردم بیشتری  را به هم متصل کنیم، عملا  خوب است".
بوسورث، یکی از رهبران بلند پایه در فیس بوک است و  از زمان پیوستن به این شبکه اجتماعی  در سال 2006، یکی از معتبرترین دستیاران مارک زوکربرگ است. او قبلا  بخش تجارت تبلیغاتی فیس بوک را مدیریت کرده و در حال حاضر نیز پروژه های واقعیت مجازی و تکمیل شده شرکت را هدایت می کند.
بوسورث در تعدادی توییت این یادداشت را تأیید کرد و گفت، این امر به معنای بحث داخلی شرکت  در خصوص شبکه اجتماعی است و ارزش مجادله ندارد.
رشد فیسبوک به بهای سازماندهی عملیات تروریستی !/یادداشت لو رفته مدیر ارشد فیسبوک جنجال آفرین شد
وی در یک توئیت نوشت "هدف این یادداشت، مانند بسیاری از موارد  دیگر که من در داخل آن نوشته بودم، مسائلی بود که من احساس می کردم باید با  بحث بیشتر بین کارمندان شرکت نهادینه شود . "
به گفته بسورث  "هدف از این امر تحریک فعالیت های کارمندان بود . این یکی از  صدها مواردی بود که من تا به حال به طور داخلی نوشته ام و بحث و گفت و گوهای بعدی باعث می شد که ابزارهای ما برای بهبود  ارتقا یابند. "
زاکربرگ  نیز در بیانیه ای گفت که با این یادداشت مخالف است. او گفت: "ما هرگز اعتقاد نداشتتیم که هدف وسیله را توجیه می کند .  ما  می دانیم که ارتباط دادن مردم به تنهایی کافی نیست. ما باید تلاش کنیم تا مردم را با یکدیگر همدل و نزدیک کنیم."
یادداشت فیسبوک نوشته بوسورث آفرین جنجال تروریستی عملیات داخلی سازماندهی ندارد اجتماعی یکدیگر اعتقاد کارمندان معنای ارتباط الفاظی یادداشتی اندرو تحریک فعالیت بیشتری چندان