برگزیده ها
عید امسال با «بابا پنجعلی» متفاوتی روبرو می شوید!/ عیدی را به شرط رفتن به سینما می دهم وگرنه آن را پس می گیرم

مازندمجلس: بازیگر سریال پایتخت که با نقش «بابا پنجعلی» رنسانسی در بازیگر به وجود آورد، در واقع پس از سال ها کاراکتری جذاب و نزدیک به "تیپ" آفرید و به قول خودش با برداشتی از تیپ کاراکتر "شلی" با برداشت از ادبیات نمایشی طنز فرانسه "شلی"، توانست بازیگری نزدیک به بی کلام را به علاقمندان بازیگری آموزش دهد.

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز؛ علیرضا خمسه بازیگر سریال های «پایتخت»، «میکائیل»، «مرد هزار چهره»، «بیمار استاندارد» و... در گفت و گو با خبرنگار برنا در مورد تولیدات سینما و تلویزیون در سال 96 گفت: متاسفانه امسال به خاطر گرفتاری هایی که داشتم اصلا فرصت نکردم تلویزیون ببینم یا سینما بروم و به طبع وقت نداشتم برنامه هارو دنبال کنم.

خمسه در مورد اتفاقات سال 96 اظهار داشت: متاسفانه سال 96 برایم با غم و اندوه شروع شد، مادرم در اردیبهشت ماه به رحمت خدا رفت، این اتفاق خیلی برایم سخت بود. امیدوارم سال 96هم ختم به خیر شود. خبرهای خوب و اتفاق های خوبی بیفتد. به هر حال سال نو می شود، فکر و کار هم نو.

وی ادامه داد: امسال درگیر بازی در سریال «پایتخت 5»بودم. این سریال متفاوت از فصل های قبلی این مجموعه است چون جنس قصه و روایت طوری بود که قصه از شکل و شمایل متمرکز در آمده بود. ا

این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: مسال غیر از بازی در سریال «پایتخت» داور جشنواره کودک و همچنین جشن خانه سینما هم بودم. البته کلاس های آموزش هم داشته ام. داوری و آموزش تجربه خوبی است، قرار گرفتن در فضای فرهنگی همیشه برایم خوشایند بوده است.

علیرضا خمسه در مورد برنامه اش در سال 97 عنوان کرد: برای بازی در یک فیلم سینمایی در سال 97 صحبت های مقدماتی انجام شده، اما چون هنوز قرارداد نبسته ام فعلا اسمی از آن فیلم نمی آورم، اما برای آغاز سال یعنی بهار 97 قرار هست که یک کار سینمایی انجام دهم.

بازیگر فیلم سینمایی «من زمین را دوست دارم» در مورد عیدی های کودکیش گفت: عیدی هایی که در کودکی می گرفتم بیشتر از طرف اقوام و خاله و دایی و عمه بود، پولی که به عنوان عیدی می گرفتم را جمع می کردم، بلیط می خریدم و به سینما می رفتم، الان هم اگر به کسی عیدی بدهم به این شرط می دهم که حتما با آن پول به سینما برود وگرنه عیدیش را پس می گیرم.

مجری برنامه «ثانیه ها» درباره تعطیلات نوروز گفت: هفته اول نوروز معمولا مهمان برنامه های نوروزی هستم و درتهران می مانم اما هفته دوم همراه با خانواده به مسافرت می روم. خانواده همسرم شمال زندگی می کنند و من معمولا تعطیلات نوروز را در رشت سپری می کنم.
سینما نوروز سریال برنامه بازیگر امسال سینمایی برایم علیرضا پایتخت تلویزیون خانواده تعطیلات معمولا گرفتم اتفاق وگرنه متاسفانه آموزش عنوان