برگزیده ها

مازندمجلس: عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب می گوید: مسئولیت عمومی هر نوع تصمیمی در خصوص فیلتر تلگرام متوجه کلیت سیستم است و نه این مدیر و آن مدیر.

مازندمجلس:

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب می گوید: مسئولیت عمومی هر نوع تصمیمی در خصوص فیلتر تلگرام متوجه کلیت سیستم است و نه این مدیر و آن مدیر.
عبدی ، در پاسخ به این سوال که چه كسی نقش بيشتری در فيلتر تلگرام دارد، و اینکه رييس جمهور مدام حرف از مخالفت با فيلتر می گوید، اما شورایعالی مجازی و شورای عالی امنیت ملی با وجود ریاست رییس جمهور بر آنها، دائم از فیلتر تلگرام صحبت می کنند، گفت: «اگر مدار تصمیم گیری بر محور خِرَد و عقلانیت باشد در این صورت نه تنها بسوی فیلترینگ تلگرام یا هر چیز دیگری از این نوع نخواهند رفت بلکه در این باره حرف هم نمی زنند و حتی فکری هم به مُخَیّله خود راه نمی دهند. و اگر عقلانیتی در میان نباشد پرسش شما هم بلاموضوع می شود چون به راحتی زیر قانون و مصوبات خواهند
او در پاسخ به این پرسش که «مسئولیت فیلترینگ با کیست؟ مثلا با وزیر ارتباطات است یا رئیس جمهور یا دیگران؟» اظهار داشت: «در هر حال مسئولیت عمومی هر نوع تصمیماتی از این نوع متوجه کلیت سیستم است و نه این مدیر و آن مدیر.»
تلگرام مسئولیت جمهور متوجه فیلتر فيلتر سیستم فیلترینگ عقلانیت تصمیمی مُخَیّله عمومی