برگزیده ها

مازندمجلس: خوشبختانه وضعیت امنیتی در مرزهای کشور مناسب است و با هوشیاری نیروهای انتظامی، سپاه و ارتش هیچ مشکلی وجود ندارد.

مازندمجلس: فرمانده ناجا با اشاره به وضعیت امنیتی مناسب کشور توضیحاتی در خصوص ناآرامی‌های اخیر اهواز ارائه داد.۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ اجتماعی انتظامی نظرات توضیح فرمانده ناجا درباره ناآرامی‌های اهواز، سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید خود از قرارگاه ترافیکی نصر با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همکاران ما در پلیس راهور در جاده‌ها حضور دارند و این حضور تا پایان سفرهای نوروزی ادامه خواهد داشت.
فرمانده ناجا گفت: به مسافران و هموطنان عزیز توصیه می‌کنیم تا در روزهای پایانی تعطیلات بیش از پیش قوانین رانندگی را رعایت کنند و جداً از سبقت غیر مجاز و سرعت و شتاب پرهیز کنند و به ازای هر دو ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت کنند.
وی از مسافران خواست تا بازگشت از سفر را به روز 13 فروردین موکول نکنند و امروز و روزهای بعد از 13 را برای بازگشت انتخاب کنند.
سردار اشتری در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در خصوص ناآرامی‌های رخ داده در برخی از شهرهای جنوبی کشور و استان خوزستان گفت: موضوعاتی که در برخی از شهرهای اتفاق می‌افتد با همراهی مردم و مدیریت صحنه توسط پلیس کنترل می‌شود و هیچ مشکلی در این بخش وجود ندارد.
وی در پاسخ به سوال دیگر تسنیم درباره شایعاتی مبنی بر تلفات در برخی ناآرامی‌های رخ داده در اهواز گفت: تا این لحظه هیچ گزارشی از تلفات در این شهرها نداشته‌ایم.
فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت امنیتی در مرزهای کشور مناسب است و با هوشیاری نیروهای انتظامی، سپاه و ارتش هیچ مشکلی وجود ندارد.
فرمانده ناآرامی‌های تسنیم تلفات انتظامی درباره اهواز رانندگی روزهای بازگشت ندارد مشکلی شهرهای مسافران سردار وضعیت نداشته‌ایم امنیتی مناسب گزارشی خبرنگار اشتری