برگزیده ها

مازندمجلس: نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اظهارات رئیس جمهور ترکیه علیه خود واکنش نشان داد.

مازندمجلس: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اظهارات رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه که پس از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به فلسطینی ها بیان شده بود، واکنش نشان داد.
وی گفت: اردوغان عادت به جواب شنیدن ندارد اما باید به واکنش و پاسخ عادت کند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: کسی که شمال قبرس را اشغال کرده و به مناطق کردنشین حمله کرده است و غیرنظامیان را در عفرین را ذبح می کند حق ندارد که به ما درس ارزش و اخلاق بدهد.
شایان ذکر است اردوغان در یک سخنرانی خطاب به گروهی از حامیان خود گفته بود: «نتانیاهو، تو یک متجاوزی و اکنون در اراضی [اشغالی فلسطین] به عنوان یک متجاوز حضور داری. افزون بر این، تو یک تروریست هستی».
وی همچنین اعلام کرده بود: «شما تروریست هستید. آنچه که در غزه و در بیت المقدس انجام داده اید، بر همگان روشن است. در دنیا، هیچ کس دوستدار تو نیست».
لازم به ذکر است که جمعه گذشته فلسطینی ها در بزرگترین تظاهرات مسالمت آمیز در نوار غزه و کرانه باختری با عنوان تظاهرات بزرگ بازگشت مشارکت کرده بودند. وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در پی سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز فلسطینی ها توسط نیروهای رژیم صهیونیستی دست کم ۱۷  فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۴۰۰ تن دیگر زخمی شده اند.
اردوغان صهیونیستی فلسطینی تظاهرات اعلام نتانیاهو مسالمت تروریست ندارد واکنش فلسطین عنوان