برگزیده ها
اگر با فساد در قوای سه‌گانه برخورد نشود مجموعه نظام در معرض خطر قرار خواهد گرفت

مازندمجلس: نماینده مردم بناب در مجلس با بیان اینکه هر یک از قوای سه‌گانه در زمینه برخورد با فساد تقصیراتی دارند، گفت: فساد در دستگاه‌های اجرایی، تقنینی و قضایی کشور رخنه کرده و اگر با آن مقابله نشود مجموعه نظام را در معرض خطر قرار خواهد داد.

مازندمجلس:ضیاءالله اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم مقابله با فساد در کشور، گفت: اگر مجموعه نظام با فساد رخنه کرده در بدنه دستگاه‌های اجرای تقنینی و قضایی برخورد و مبارزه نکند و از آن جلوگیری نکند متأسفانه باید بگویم که نظام در معرض خطر قرار خواهد گرفت.

وی افزود: من بارها با هر یک از مسئولین نظام که جلسه داشتم موضوع مبارزه با فساد را یادآور شدم و تأکید کردم. 

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید بگویم که در بحث فساد متأسفانه خطر در بیخ گوش ما است و ضرورت دارد و واجب است که با آن برخورد شود. 

اعزازی با اشاره به نقش مجلس در بحث مبارزه با فساد، خاطرنشان کرد: اگر مجلس به وظایف نظارتی خود با جدیت عمل کند کمک شایانی برای مبارزه با فساد خواهد بود و باید گفت که مجلس هم در این زمینه بی‌تقصیر نیست و کوتاهی‌هایی را در بحث مبارزه با فساد داشته است.

وی افزود: مجلس وظیفه نظارتی دارد و باید به این وظیفه خود به درستی عمل کند و در آن زمان است که از فساد جلوگیری خواهد شد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پایان، اظهار داشت: هر سه قوه مجریه‌، مقننه و قضاییه در بحث مبارزه با فساد تقصیراتی دارند و لازم است تا قوای سه‌گانه در زمینه مبارزه با فساد جدیت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

مبارزه برخورد شورای اسلامی نماینده اظهار افزود وظیفه نظارتی بگویم زمینه اعزازی مجموعه اشاره تأکید جلوگیری متأسفانه