برگزیده ها
مسئولان با شعارهای نمادین حمایت از کالای ایرانی را از گردن خود ساقط نکنند/ با خرید کالای ایرانی بیکاری کاهش می‌یابد

مازندمجلس: نماینده مردم ابهر و خرمدره گفت: حمایت از کالای ایرانی و بکارگیری نیروی جوان باید بیش از پیش توسط دولتمردان مورد توجه قرار گیرد نه اینکه صرفا با شعارهای نمادین و لفظا درمناسبت‌های مختلف این مهم را از گردن خود ساقط کنند.

مازندمجلس:محمد عزیزی نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: چند سال است که رهبر معظم انقلاب شعار سال را بر مبنای توجه به اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی نامگذاری می‌کنند و شعار امسال با محوریت صرفا حمایت از کالای ایرانی نکته بسیار مهمی است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نامگذاری سال جدید می‌تواند کاستی‌های سال‌های گذشته را در زمینه حمایت از کالای ایرانی جبران کند، افزود: در این صورت اگر از کالاهای ایرانی حمایت شود قطعاً تولید و اشتغال رونق پیدا کرده و  در نتیجه آن بسیاری از مشکلات در این زمینه رفع خواهد شد.

نماینده مردم ابهر و خرمدره با تاکید بر اینکه خطاب اصلی شعار امسال مردم هستند، گفت: با حمایت از تولیدات داخلی قطعا یکی از معضلات امروز ما که همان بیکاری است مرتفع شده و زمینه اشتغال مردم به ویژه بسیاری از جوانان که البته تحصیل کرده هم هستند، فراهم می‌شود.

عزیزی در بخش دیگری از سخنانش نامگذاری سال جدید را یکی از مولفه های اساسی اقتصاد مقاومتی دانست و عنوان کرد: یکی دیگر از محورهای مهم و مورد تاکید رهبری در آستانه سال جدید لزوم بکار گیری از نیروهای جوان و بااستعداد بود که این امر باید بیش از پیش از سوی دولتمردان در مدیریت کشور مورد توجه قرار گیرد نه اینکه صرفا با شعارهای نمادین در مناسبت‌های مختلف این مهم را لفظا از گردن خود ساقط کنند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است با عنایات الهی، تلاش هاى شبانه روزى کار آفرینان و تولید کنندگان توانمند کشورمان و حمایت مردم راهکارى برای گذر از مشکلات اقتصادی و معیشتی و همچنین فرصتى مناسب جهت اشتغال زایى هرچه بیشتر خصوصا براى جوانان این سرزمین باشد.

حمایت ایرانی کالای نامگذاری اشتغال اینکه زمینه عزیزی تولید تاکید رهبری همچنین جوانان امسال مشکلات بسیاری مقاومتی بیکاری نمادین شعارهای گفت‌وگو نماینده خرمدره تولیدات اقتصاد انقلاب داخلی