برگزیده ها

مازندمجلس: معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: هماهنگی با نهادهای نظامی و رسیدگی به طرح پیشنهادی وزارت دفاع در مورد پادگان جی به زودی عملیاتی می‌شود.

مازندمجلس: حسن رباطی با اشاره به گزارش عملکرد معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در دوره مدیریت جدید شهری اظهار کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته در نیمه دوم سال ۹۶ به منظور تعیین تکلیف پدیده سدمعبر شهری تشکیل هفت کارگروه شامل سد معبر ساختمانی و عمران، سد معبر صنفی، سد معبر دست فروشان، سد معبر سیار، سد معبر متکدیان حقوقی و قضایی، اطلاع رسانی و آموزش شهروندی با مسئولیت بخش‌های مختلف شهرداری تهران بود.
وی با اشاره به جلسات معاونت هماهنگی امور مناطق با سازمان‌ها و نهادها و نیروهای مسلح به منظور پیگیری‌ برخی موضوعات تصریح کرد: موضوع ملک شهید شاه آبادی منطقه ۷، رسیدگی به طرح پیشنهادی وزارت دفاع در مورد پادگان جی، رسیدگی به پروژه طوبی در منطقه ۲۲، پروژه باران در منطقه ۳، باغ آسمان در منطقه ۴ و گل مریم در منطقه ۷ با سازمان‌های نظامی مورد بررسی قرار گرفت.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به نظارت ستادی با بازدیدهای دوره‌ای از مناطق گفت: هماهنگی با نهادهای نظامی و رسیدگی به طرح پیشنهادی وزارت دفاع در مورد پادگان جی به زودی عملیاتی می‌شود. همکاری با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اتخاذ تمهیدات لازم با این معاونت نسبت به اسکان اضطراری سوله‌های مدیریت بحران نقاط شهر تهران به عمل آمده و آماده ارائه به شهروندان در مواقع ضروری است.
 رباطی با اشاره به اینکه تامین منابع درآمدی برنامه‌های اجرایی شهرداری تهران و مدیریت بر انجام آن با فعال‌سازی "ستاد عالی درآمد" که با محوریت معاونت هماهنگی امور مناطق صورت می‌گیرد، گفت: در جلسه نظارت ستادی وضعیت تمام آیتم های ده گانه درآمد، بررسی و برنامه جبرانی به منظور تحقق کامل تعهدات ارائه می‌شود.

تهران مناطق هماهنگی منطقه شهرداری مدیریت اشاره معاونت پادگان منظور رسیدگی وزارت بررسی بحران درآمد ستادی ارائه نظامی گزارش پیشنهادی پروژه نظارت