برگزیده ها

مازندمجلس: سناتور جمهوریخواه ایالت کارولینای جنوبی خروج نظامیان آمریکایی از سوریه را بدترین تصمیم ممکن توصیف کرد.

مازندمجلس: «لیندسی گراهام» سناتور جمهوریخواه ایالت کارولینای جنوبی به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره خارج کردن نیروهای این کشور از سوریه هشدار داد.
به گزارش نامه نيوز، وی گفت: خروج نیروهای آمریکایی از سوریه به احیای داعش و افزایش نفوذ ایران بر دولت سوریه منجر خواهد شد.
گراهام اعلام کرد: این تصمیم بدترین تصمیم انفرادی ممکن از سوی ترامپ خواهد بود. اگر ما نیروهای خود را در آینده نزدیک از سوریه خارج کنیم داعش بازمی گردد و جنگ میان ترکیه و کردها از کنترل خارج خواهد شد و بدون حضور آمریکا دمشق به ایرانی ها داده خواهد شد.
این سناتور آمریکایی گفت: مشاوران ترامپ بر این نظر هستند که ارتش آمریکا باید دو سال دیگر به شکل کم در سوریه بماند اما ترامپ به این توصیه توجهی نمی کند در عین حال مشخص نیست که آیا ترامپ دستور خروج نیروها از سوریه را می دهد یا خیر.
شایان ذکر است ترامپ  اخیرا گفت:« ما داریم بر داعش غلبه می کنم و به زودی از سوریه خارج می شویم،‌ بگذارید حالا بقیه به این موضوع رسیدگی کنند. خیلی زود ...خیلی زود... ما صد درصد آنچه که به آن خلافت یا سرزمین می گویند را خیلی زود پس می گیریم، و از آنجا خارج می شویم و به کشورمان بازمیگردیم، ‌جایی که به آن تعلق داریم و می خواهیم آنجا باشیم».
سوریه ترامپ آمریکا سناتور تصمیم نیروهای داریم آمریکایی گراهام بدترین نیروها