برگزیده ها

مازندمجلس: معاون پارلمانی شهرداری تهران درباره استعفای محمد علی نجفی گفت: فشارهایی که وجود دارد باعث شده است که شهردار تهران استعفا دهد و بیماری در میان نقش چندانی ندارد.

مازندمجلس: داریوش قنبری درباره استعفای محمد علی نجفی از شهرداری تهران گفت: آقای نجفی اعلام کرده که به دلیل بیماری دیگر قادر نیست در شهرداری حضور پیدا کند و به همین خاطر خواهان استعفا است، اما در شهرداری و بین تحلیل‌گران نظر بر این است که ایشان تحت تاثیر فشارهایی که وجود دارد به سمت استعفا رفته و بیماری فرع بر موضوع است.
معاون پارلمانی شهردار تهران تاکید کرد: اعضای شورای شهر تهران مخالف استعفای آقای نجفی هستند و تا این لحظه خواهان ماندن ایشان در کسوت شهرداری هستند.
وی ادامه داد: باید منتظر جلسه هفته آینده اعضای شورای شهر باشیم و باز هم تاکید می‌کنم اعضای این شورا خواهان ماندن نجفی و تداوم خدمات ایشان در سمت شهراداری تهران هستند.
قنبری در پاسخ به این سوال که آیا احضار شهردار تهران به دادگاه به دلیل حواشی به وجود آمده در جشن برج میلاد در استعفا تاثیرگذار بوده است یا خیر گفت: آقای نجفی از دادگاه و از نحوه احضار به دادگاه ناراحت بودند. قطعا این احضار را نمی‌توان در جریان استعفای شهردار تهران نادیده گرفت. آقای نجفی به خاطر این اتفاق ناراحت و نگران بود و پس از این اتفاق بود که بحث استعفا به شکل جدی مطرح شد.
معاون پارلمانی شهردار تهران خاطرنشان کرد: آن اتفاق مشکوک بود، آن گونه که دست‌اندرکاران جشن بیان کردند بنا نبود آن دختران خردسال حرکات موزون انجام دهند، بلکه قرار بوده به حضار گل تقدیم کنند، اما مراسم به نحو دیگری پیش رفت که خودش جای سوال دارد!
وی در خاتمه تاکید کرد: آنچه که در بین صاحب‌نظران مطرح می‌شود این است که فشارهای موجود باعث استعفای شهردار تهران شده است.
تهران شهردار استعفای استعفا شهرداری اعضای دادگاه احضار خواهان تاکید اتفاق ماندن معاون شورای ناراحت پارلمانی قنبری بیماری