برگزیده ها
باید با خرید کالای ایرانی در راستای به حرکت درآوردن اقتصاد داخلی اقدام کنیم

مازندمجلس: نماینده مردم کاشان در مجلس گفت: با خرید کالای ایرانی که محصول و دسترنج کارگر داخلی است، باید در جهت به حرکت درآوردن اقتصاد داخلی اقدام کنیم.

مازندمجلس:سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال  97به عنوان «حمایت از کالای ایرانی»، اظهار داشت: در سال گذشته از ظرفیت‌های کشور آن گونه که مد نظر مقام معظم رهبری بود استفاده نشد اما امیدواریم در سال جدید با تکیه بر مردم به ویژه جوانان گام بلندی را در اجرای فرامین رهبری برداریم.

وی افزود: با خرید کالای ایرانی که محصول و دسترنج کارگر داخلی هست باید در جهت به حرکت درآوردن اقتصاد داخلی اقدام کنیم.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با تاکید بر این موضوع که تولید کننده داخلی باید کیفیت کالای خود را افزایش دهد تصریح کرد: با افزایش کیفیت کالای داخلی سمت و سو به خرید اجناس ایرانی افزایش می‌یابد که در همین راستا حمایت از تولید ایرانی باید از مسئولان شروع شود.

ساداتی نژاد یکی از مهمترین مولفه هایی که می تواند به تحقق شعار امسال کمک کند را حمایت و غیرت ملی دانست و عنوان کرد: بسیاری از کشورهای موفق در تولید مانند ژاپن با تکیه بر حمایت و عرق ملی توانستند اقتصاد کشور خود را به تعالی برسانند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن اشاره به سفر کاری اخیر خود به کره جنوبی گفت: در این کشور حمایت از تولید داخلی به حدی جدی است که اگر یک کالای خارجی مرغوب تر هم باشد مردم تعلق خاطری به خرید آن ندارند و کالای داخلی را ترجیح می‌دهند.

وی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: جوانان باید راه جدیدی را در اختیار ما بگذارند تا بتوانیم با تکیه بر این راه به سفارشات رهبری جامه عمل بپوشانیم.

داخلی کالای حمایت ایرانی تولید رهبری اقتصاد افزایش کیفیت جوانان عنوان نماینده درآوردن گفت‌وگو اقدام ساداتی‌نژاد کاشان اشاره