برگزیده ها
اولویت‌های استاندارد برای حمایت از کالای ایرانی/ دستگاه‌ها با سازمان استاندارد هماهنگ باشند

مازندمجلس: رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: ایمنی مواد غذایی، ارتقا کیفی استاندارد خودروها، بهینه سازی مصرف انرژی در تجهیزات انرژی‌بر و ایمنی ساختمان، مهمترین اولویت های این سازمان در راستای حمایت از کالای ایرانی است.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری فارس، نیره پیروزبخت با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی در سال جدید اظهار داشت : این سازمان در کنار تولیدکنندگان داخلی است و به عنوان مشاور و راهنمای تولیدکنندگان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: ما در سازمان ملی استاندارد ایران تمام برنامه ریزی‌های بلندمدت و کوتاه مدت و سالانه خود را بر مبنای حمایت از کالای ایرانی با کیفیت قرار داده ایم.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، ایمنی مواد غذایی، ارتقا کیفی استاندارد خودروها، بهینه سازی مصرف انرژی در تجهیزات انرژی‌بر، پیوست استاندارد در خصوص کالاها و خدمات و استانداردسازی مصالح ساختمانی و ایمنی ساختمان را مهمترین اولویت های این سازمان در سال جدید معرفی کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه استانداردسازی کالاها و خدمات افزود: در این بخش اقدامات خوبی صورت گرفته به طوری که بخشی از انتظارات دولت و مردم  برآورده و بخش عظیمی از کالا و خدمات استاندارد شده است.

پیروزبخت با بیان اینکه تمام تلاش خود و مجموعه‌ام را برای بهبود وضعیت استاندارد کالا و خدمات در کشور به کار می‌گیرم تا رضایت مردم جلب شود، اظهار داشت: از همه دستگاه های دولتی و خصوصی می خواهم که در زمینه افزایش کیفیت کالا با سازمان ملی استاندارد ایران هماهنگ باشند.

م

استاندارد خدمات ایرانی کالای حمایت ایمنی کالاها گرفته زمینه کیفیت استانداردسازی اظهار باشند هماهنگ پیروزبخت اشاره تولیدکنندگان افزود