برگزیده ها

مازندمجلس: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از جلسه ویژه و مشترک این کمیسیون و کمیسیون اقتصادی برای بررسی وضعیت تلگرام با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روز دوشنبه هفته آینده خبر داد.

مازندمجلس: سیدحسین نقوی حسینی اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دوشنبه ۲۰ فروردین ساعت ۱۰ تا ۱۲ نشست مشترکی را با کمیسیون اقتصادی با عنوان بررسی تهدیدهای اقتصادی شبکه تلگرام و ضرورت تامین امنیت اطلاعات شخصی افراد در شبکه‌های پیام‌رسان داخلی برگزار می‌کند.
به گفته وی، این جلسه با حضور محمدجواد آذری جهرمی؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و فیروزآبادی؛ دبیر مرکز عالی فضای مجازی برگزار خواهد شد و در آن سیاست‌ها و راهبردهای برخورد با تلگرام و تهدیدها و فرصت‌های این شبکه مجازی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
نقوی حسینی تاکید کرد که شرایط یله و رهایی تلگرام مورد تایید هیچ کسی نیست، البته مسدود کردن فضای مجازی مورد تایید نیست، هدف آن است که تلگرام به نحوی مدیریت شود که بتوان از فرصت‌های آن استفاده شده و جلوی تهدیدها گرفته شود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین، گفت: اعضای این کمیسیون در روز یکشنبه ۱۹ فروردین مهمان وزیر دفاع خواهند بود که قرار است گزارش مفصلی پیرامون تحولات منطقه و حوزه تغییر و تحولات نظامی در منطقه ارائه شود.
به گفته وی، دستور کمیسیون امنیت ملی در روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین، بررسی آخرین وضعیت فرقه‌ها در کشور با حضور مسئولان ذیربط است.
کمیسیون تلگرام امنیت کمیسیون امنیت ملی فروردین مجازی بررسی تهدیدها فرصت‌های تحولات منطقه تایید اطلاعات سیاست حسینی خارجی اقتصادی برگزار گزارش