برگزیده ها

مازندمجلس: بسیاری از مدیران سرشناس حوزه فناوری نسبت به اتفاق شب گذشته در یوتیوب واکنش نشان داده و خواستار پیگیری این ماجرا توسط نیروهای پلیس شدند.

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوز به نقل از سی ان بی سی، پس از تیراندازی در یوتیوب انتظار می رود باز هم موج جدیدی از اعتراض ها علیه قوانین سهل انگارانه حمل اسلحه به راه بیفتد. چرا که اکنون در بسیاری از شبکه های اجتماعی صدای اعتراضات در این خصوص بلند شده است .
بر این اساس بسیاری از مدیران ارشد سیلیکون ولی نسبت به حادثه اخیر واکنش نشان داده و خواستار لغو قانون آزادی حمل اسلحه در برخی ایالت های آمریکا شده اند. در بین این افرادمی توان به تیم کوک مدیرعامل اپل، دارا خسروشاهی مدیرعامل اوبر، ساتیا نادلا مدیر عامل مایکروسافت و جک دورسی مدیر اجرایی توئیتر اشاره کرد .
در بین این افراد برخی تنها به محکوم کردن حادثه و ابراز همدردی پرداخته اند ، اما برخی دیگر پا را فراتر گذاشته و خواهان منع قانون حمل اسلحه شده اند.
برای مثال جک دورسی مدیر اجرایی توئیتر ضمن اشاره به توئیت های رئیس جمهور ایالات متحده ، ترامپ به لزوم توجه وی به سختگیرانه تر شدن قوانین حمل اسلحه پرداخت .

دارا خسرو شاهی مدیر عامل  ایرانی تبار شرکت  اوبر در یک توئیت ضمن ابراز همدردی، پشتیبانی خود را  نسبت به یوتیوب و گوگل با استفاده از هشتگ #EndGunViolence اعلام  کرد.

آرون لووی، مدیر عامل شرکت باکس نیز  با هشتگ #NeverAgain، که پس از تیراندازی در دبیرستانی در فلوریدا باب  شده بود .این دو ماجرا را نشانه هایی از لزوم منع حمل اسلحه اعلام کرد .
 تیراندازی شب گذشته در  یوتیوب آتش بسیاری از فعالان برای کنترل استفاده از اسلحه را داغ تر کرده است.این  افراد  نگرانند، این اتفاقات پرشمار تر باشند.در ماه مارس، یوتیوب قوانینی را تصویب کرد که ویدیوهای تبلیغاتی فروش اسلحه و لوازم جانبی را ممنوع کرده و آموزش هایی در مورد چگونگی استفاده از اسلحه را مسدود کرد 
اسلحه یوتیوب دورسی استفاده بسیاری تیراندازی حادثه ابراز اشاره همدردی توئیت توئیتر مدیران مدیرعامل قوانین واکنش قانون خسروشاهی اجرایی