برگزیده ها

مازندمجلس: مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل گفت: امروز مردم دنیا به حرف های نامربوط و توخالی ترامپ عادت دارند.

مازندمجلس: علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه مراسم افتتاحیه سیزدهمین دوره از مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد در جمع خبرنگاران دباره حمایت و فعالیت‌های دانشگاه آزاد از بحث پژوهشی و روبوکاپ‌ها گفت: بنای دانشگاه آزاد و همکاران ما در آنجا بر این است که نخبگان علمی را جذب کنند، یعنی از این پس کسانی جذب دانشگاه آزاد خواهند شد که صلاحیت و شایستگی‌های لازم را داشته باشند زیرا این جوانان هستند که آینده کشور را می‌سازند.
رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه معاونت پژوهشی این دانشگاه به حذب افراد نخبه پرداخته است، گفت: تا به امروز بیش از 14 هزار نفر در دانشگاه آزاد جذب شده‌اند که 40 درصد آن‌ها فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های دیگر بوده‌اند.
ولایتی ادامه داد: هدف از جذب این افراد توجه به کارایی آنان در علم و فناوری و تبدیل علم به ثروت است.
وی درباره صحبت‌های ضدایرانی ترامپ در خصوص حضورش در کشور سوریه، تصریح کرد: امروز تمام مردم دنیا به حرف‌های نامربوط و توخالی ترامپ عادت دارند و سخنان رئیس جمهور آن کشور به واسطه تناقض‌گویی‌ها و حرف‌های غیرمنطقی‌اش معنایی ندارد.
ولایتی با بیان اینکه ایران مقتدرانه به راه خود که حمایت از استقلال و تمامیت ارضی است ادامه می‌دهد، گفت: ایران از هدف خود که پیشرفت در حوزه علمی است دست نخواهد کشید و در کنار کشورهای منطقه و در خط مقدم مقاومت همگام و همراه خواهد بود.
رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: حوزه دفاعی ما پیشرفت‌های بسیاری داشته است و ما برای دفاع از خود از کسی اجازه نمی‌گیریم.
وی در رابطه با سخنان ترامپ مبنی بر حضور بیشتر این کشور در سوریه، تصریح کرد: بیش از 7 سال است که آمریکا و متعهدانش مانند اسرائیل و عربستان به دنبال این هستند که حکومت قانونی سوریه را اشغال کنند اما نتوانستند.
ولایتی یادآور شد: آمریکا و کشورهای دیگر جهان جنگی علیه سوریه راه انداختند اما امروز با سرشکستگی و شکست مواجه شده‌اند و مجبور به خارج شدن از این کشور شدند؛ این ادعاها دیگر خریداری ندارند و امروز ایران در کنار سوریه، عراق و لبنان در خط مقاومت حرف اول را می‌زنند و با اقتدار در خط مقدم ایستادگی خواهند کرد و اجازه در امور مقاومت را به هیچ کشوری نخواهند داد.
دانشگاه ولایتی سوریه ترامپ امروز حرف‌های اسلامی اجازه ادامه مقاومت آمریکا کشورهای تصریح سخنان خواهند نمی‌گیریم توخالی حمایت پژوهشی افراد اینکه شده‌اند