برگزیده ها

مازندمجلس: طی هفته گذشته، طوفانی از رفتارهای خصمانه ترامپ علیه امازون در جریان بود، طوفانی توئیتری که از سیستم مالیات دهی تا درامدهای آمازون را به چالش کشید.

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوز به نقل از سی نت، به نظر می رسد پنتاگون نه تنها با مواضع ترامپ در قبال آمازون موافقتی ندارد، بلکه برای موفقیت آمازون نیز برنامه هایی جدید در سر دارد .
درواقع از مدت ها پیش، ترامپ به آمازون پیشنهاد داد، در طرح خرید سیستم ابری تحت نظارت پنتاگون شرکت کند. چرا که  وزارت دفاع در حال کار بر روی یک قرارداد خدمات ابری چند میلیارد دلاری است. بر همین اساس آمازون و البته رقبایش در تلاش هستند تا سیستمی که مد نظر پنتاگون است، به تسخیر خود دراورند.
در شرایطی که این روزها، آمازون به یکی از اهداف مورد علاقه ترامپ برای توهین و حمله تبدیل شده است، آیا می تواند انتخاب برتر پنتاگون برای ارائه خدمات ابری باشد؟
به اعتقاد گزارشگر سی نت پاسخ مثبت است! درواقع علیرغم حملات دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه  آمازون طی  این هفته، پنتاگون با یک روند قرارداد رایانه ای گسترده رو به رو است که می تواند میلیاردها دلار به  آمازون سود پرداخت کند.وزارت دفاع ماه گذشته اعلام کرد که برای برآوردن نیازهای خدمات ابری خود،مناقصه ای برگزار کرده و  یک برنده را انتخاب خواهد کرد برنده ای که گفته می شود میلیاردها دلار سود خواهد برد .
رمزگشایی از حملات اخیر ترامپ علیه آمازون/مواضع پنتاگون رئیس جمهور آمریکا را حساس کرده است ؟
بر اساس گزارش ها، پنتاگون تا کنون  1089 پیشنهاد شرکت در این مناقصه  را دریافت کرده است که در بین آن ها 46 شرکت جزو برترین و سرشناس ترین شرکت های حوزه تکنولوژی هستند.
در حال حاضر، آمازون قراردادهایی با سایر سازمان های دولتی ایالات متحده، از جمله سیا نیز دارد و منتقدان آمازون از جمله ترامپ  نگران قرارداد جدید این شرکت با پنتاگون هستند . چرا که متضمن بازار آمازون در آینده خواهد بود و حتی می تواند مسیر قراردادهای اینده  دولت را تعیین کند.
بر همین اساس سوال پیش رو این است که ایا مواضع پنتاگون در قبال امازون ، وی را حساس کرده که به این شرکت حمله کند ؟
آمازون پنتاگون ترامپ مواضع تواند دلار قرارداد جمهور آمریکا حملات خدمات میلیاردها برنده گزارش رمزگشایی درواقع پیشنهاد وزارت