برگزیده ها

مازندمجلس: سیدجواد ابطحی، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس آخرین وضعیت ۲ سوال از رئیس جمهور را تشریح کرد.

مازندمجلس:

سیدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  تسنیم، با اشاره به طرح 2 سوال از رئیس جمهور، گفت: هر 2 سوال از رئیس جمهور به قوت خود باقی است.
 وی با بیان اینکه یکی از سوالات از رئیس جمهور درباره مشکلات موسسات مالی و اعتباری است که با 85 امضا تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده است، افزود: سوال دوم از رئیس جمهور در 5 محور تدوین شده که این سوال با 102 امضا تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده است.
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس در توضیح محور‌های سوال دوم از رئیس جمهور، گفت: رکود اقتصادی حاکم در کشور و اینکه چرا سیاست‌های دولت در خروج از رکود مؤثر نبوده، عدم بهبود شرایط بانک‌ها در تبادل با بانک‌های خارجی پس از برجام، موضوع قاچاق کالا و ارز و همچنین کاهش ارزش پول ملی و وضعیت نابسامان بازار ارز و نوسانات قیمت ارز، از جمله محور‌های سوال دوم از رئیس جمهور است.
ابطحی با اشاره به استیضاح وزرای کار، کشاورزی و راه در سال گذشته، اظهار داشت: استیضاح وزرا نشان داد که اراده‌ای برای سوال از رئیس جمهور در مجلس وجود ندارد.
وی با تاکید بر اینکه وضعیت مجلس پس از رای اعتماد مجدد به وزرای راه، کار و کشاورزی وضعیت شکننده‌‌ای است ادامه داد: قطعاً این موضوعات تاثیرات خود را در انتخابات هیئت رئیسه مجلس خواهد گذاشت و افرادی از این هیئت جای خود را به افراد دیگری خواهند سپرد.
جمهور وضعیت اینکه وزرا رئیسه نماینده محور‌های کشاورزی وزرای استیضاح اشاره اراده‌ای ندارد ابطحی خمینی‌شهر تقدیم