برگزیده ها

مازندمجلس: خطیب نماز جمعه این هفته تهران، با بیان اینکه رژیم عربستان یک رژیم مجرم است، گفت: رژیم عربستان باید در دادگاه صالح اسلامی به محاکمه کشیده شود؛ چرا که خائن‌الشرفین است.

مازندمجلس: خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه باید از مبارزان فلسطین و مقاومت حمایت کرد،افزود: جهان اسلام باید به جنایات صهیونیستها واکنش نشان دهد.
به گزارش نامه نیوز وی با اشاره به اینکه سخن گفتن از مذاکره با رژیم فریب کار صهیونیستی، خیانت بزرگ است، گفت: برخی از مفتیان دین فروش در عربستان فتوی دادند تظاهراتی که در حمایت از غزه صورت می‌گیرد حرام است و سخنگوی رژیم صهیونیستی هم به استقبال این کلام نامریوط رفته است.
اهم صحبت های او از این قرار است
 * یکی از مقامات رژیم صهیونیستی گفته تا پایان سال میلادی به حزب الله حمله می‌کنیم.اگر بی‌میل نیستید تل آویو و حیفا با خاک یکسان شود بار دیگر شانس‌تان را امتحان کنید.
 *{literal}{{/literal}با اشاره به اراجیف‌های جوانک نپخته سعودی {literal}}{/literal} لکه ننگ به رسمیت ننشناختن موجودیت رژیم صهیونیستی جدیدا اعلان شده است اما عربستان چند دهه است که با رژیم صهیونیستی همکاری می‌کند.
* رژیم صهیونیستی سه بار به غزه حمله کرده و همچنین در حمله به لبنان با تشویق و پول عربستان اقدام کرده است؛ آنچه در دو دهه به صورت مخفیانه انجام می‌دادند امروز علنی و رسمی بیان می‌کنند.
*باید رژیم صهیونیستی در دادگاه صالح اسلامی به محاکمه کشیده شود، رژیم عربستان پایه‌گذار تمام گروه‌های تروریستی تکفیری است و هر جایی در عالم ترور، انفجار و عملیات انتحاری صورت می‌گیرد یک طرف آن پول و مدیریت این قارون منطقه وجود دارد و دست‌شان به خون انسان‌های بیگناه آلوده است.
*{literal}{{/literal} با بیان اینکه در بند دیگر کیفرخواست علیه رژیم عربستان باید به جنایات یمن به عنوان لکه ننگ ابدی آنها اشاره شود{literal}}{/literal} چهار سال است که یمن را ویران کرده‌اند و 10 هزار نفر را کشته‌اند و اخیرا به آوارگان و بی‌پناهان حمله می‌کنند و این به اصطلاح ولیعهد در خط مقدم این جنایات است که باید تقاص بکشد.
* رژیم عربستان در تمام جنایات رژیم صهیونیستی نقش دارد.
*{literal}{{/literal}با اشاره به فضولی‌های رژیم عربستان در دیگر کشورهای {literal}}{/literal} این رژیم 100 میلیون دلار برای دخالت در انتخابات عراق خرج کرده است و نشست‌های مخفیانه سعودی سوری برگزار کرده و به مقامات سوری گفته است اگر از حمایت ایران و حزب‌الله دست بردارند به آنها برای ساخت سوریه کمک خواهد کرد. همچنین رهبر مجاهد حزب‌الله مطرح کرده است که رژیم عربستان و آمریکا با ابزارهای کثیف در انتخابات لبنان دخالت می‌کنند که همه این فضولی‌ها جرم است.
*رژیم عربستان رژیم مجرم است و باید در داگاه صالح اسلامی محاکمه شود.
*عربستان پایه گذار تمام گروه های تکفیری - تروریستی است. باور نکنید در هیچ کجای عالم ترور، انفجار و عملیات انتحاری صورت بگیرد مگر اینکه یک پای آن پول های این قارون منطقه در میان نباشد.
*۱۰ هزار نفر را در یمن کشتند و اخیرا هم به آوارگان بی پناه حمله کردند و بچه کشتند. این رژیم در تمام کشتارهای رژیم صهیونیستی شریک است.
*با این پرونده سیاه سیاسی انشالله این رژیم کهنه متلاشی خواهد شد و با متلاشی شدن این رژیم، رژیم صهیونیستی هم متلاشی خواهد شد.
*تمام امید رژیم صهیونیستی به رژیم جلاد سعودی است و نشانه های زوالشان هم آشکار شده است.
*خنده دار است که این رژیم رو به زوال، ایران اسلامی را تهدید می کند.شما میفهمید ایران کجاست؟ ایران جایی است که اربابتان را مستأصل کرده و نشان داده که هیچ غلطی نخواهد کرد چه رسد به شما.
صهیونیستی literal عربستان اسلامی جنایات اشاره اینکه حمایت متلاشی سعودی محاکمه منطقه اخیرا قارون انتحاری عملیات آوارگان دخالت کجاست؟ کشتند حزب‌الله انتخابات انفجار تروریستی می‌گیرد مقامات یکسان تهدید دادگاه تهران می‌کند کشیده مخفیانه لبنان همچنین تکفیری