برگزیده ها
«اوج« دخالت نکرد حمایت کرد

مازندمجلس: سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت که ترجیح می داد سریال پر مخاطبش را وارد حواشی نکند و در این باره مصمم بود تا پایان پخش سریال گفت وگویی نداشته باشد در خصوص حواشی رخ داده برای سریالش واکنش نشان داد.

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز سیروس مقدم به نکات جالبی در خصوص مطالب طرح شده درباره سریال «پایتخت» اشاره کرد.

کارگردان سریال «پایتخت» گفت: یک سکانس را تلویزیون مُصر بود حذف بشود اما اوج اجازه نداد، حمایت اوج نبود امکان نداشت نامی از ابراهیم تاتلیس به میان بیاید. سازمان اوج کمترین دخالتی در پیشبرد قصه نداشت. یک سکانس هایی وجود داشت که حتی تلویزیون مُصر بود حذف شود اما اوج اجازه نداد حذف شوند و مجبور شدند پخش کنند. اگر حمایت سازمان اوج نبود امکان نداشت اسمی از ابراهیم تاتلیس به میان بیاید. واقعا خیلی از مواردی که الان در پایتخت می بینید را مدیون حمایت های اوج هستیم. ما امسال در پایتخت موسیقی هایی داشتیم که مردم واقعا لذت بردند و اگر حمایت اوج نبود اصلا پخش نمی شد. ما اصلا برای ترکیه تبلیغ نکرده ایم اتفاقا آنجا را کاملا ناامن نشان داده ایم. از همان لحظه ورود می گویند در فرودگاه بمبگذاری شده و همه چیز به هم می ریزد و آنها ناچار می شوند به شهر دیگری بروند. در آدنا هم که دزد می آید جیب آنها را می زند.

مقدم معتقد است برخی دوستان تحقیق نکرده حرف می زنند. ما اصلا در آدنا نبودیم، بخش های ترکیه را در آنتالیا ضبط کردیم ولی با توجه به حساسیت ها نسبت به نام آنتالیا، اسم آن را آدنا گذاشتیم. چرا آنجا؟ چون نزدیک ترین مرز آبی ترکیه با سوریه آنتالیا و ادناست.

شما در ادامه می بینید که نقی در برخورد با داعش تبدیل به یک قهرمان می شود و ترور انتحاری داعشی ها را خنثی می کنند.

برنا
حمایت پایتخت آنتالیا ترکیه نداشت سکانس بینید نکرده سریال پخش واقعا بیاید امکان اجازه سیروس ابراهیم تاتلیس تلویزیون