برگزیده ها

مازندمجلس: نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در مورد بست‌نشینی محمود احمدی‎نژاد می‌گوید: او هر کجا که رفت و آمد بیشتر مردمی دارد را انتخاب می‌کند تا به زعم متوهمانه خودش مظلوم‌نمایی بیشتری بنماید و تخریب زیادتری در اذهان به وجود آورد. اما نمی‌داند که مردم هوشیارند.

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوز احمدی‎نژاد و بازمانده یارانش باز هم دست به اعتراض زدند؛ اعتراضی که اینبار از بیانیه دادن و تهدید کردن‌ها گذشت و یکبار دیگر به بست نشینی ختم شد. اینکه محمود احمدی نژاد به دنبال چیست و مهمتر از آن، مماشات نظام با او به چه دلیل است را یکی از نمایندگان ادوار مجلس پاسخ می دهد.
حجت‌الاسلام علی زادسر، نماینده دوره های چهارم، پنجم و هفتم مجلس شورای اسلامی معتقد است اگر احمدی‌نژاد مدرک مستند غیرقابل خدشه‌ای علیه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای مدظله و دیگر مقامات و قوای سه‌گانه داشت، بعد از دستگیری عنصر اصلی‌اش مشایی کذایی، دیگر صبر نمی‌کرد و رو می‌کرد. اینکه اینک در کمال استیصال و حیرانی فراخوان مجرمانه و غیرقانونی برای ارسال مدارک توسط مردم را می‌دهد یعنی دستش خالی است.
زادسر هدف از اقدامات محمود احمدی نژاد و دوستانش را بازگشت به قدرت می داند.
مشروح این گفتگو را در ادامه بخوانید:

***
از نگاه شما چرا برخی از رؤسای جمهور ایران تبدیل به اپوزیسیون نظام می‌شوند؟قدرت، قدرت است و قومیت و ملیت و پیر و جوان و چپ و راست و این جناح و آن جناح نمی‌شناسد. قدرت و ایضاً ثروت ناشی ازآن، مایه‌ فسادهای فکری، مالی، نظامی، جنسی، کشورگشایی، استعمار نو و کهنه، استحمار و فریب افکار عمومی با امپراتوری خبری، استثمار با غارت اموال و معادن و فکر و فرهنگ مردمان در ضعف نگاهداشته ملت‌های مختلف جهان، بوده و خواهد بود. از این رو هست که قران کریم فرموده است: كَلَّا إِنَّ الْإِنْسَانَ لَيَطْغَى حقا كه انسان سركشى مى ‏كند (۶) أَنْ رَآهُ اسْتَغْنَى همين كه خود را بى ‏نياز پندارد (۷) سوره علق
مصداق بارز تعریف مذکور در بالا، نمرود، فرعون، هیتلر، معاویه، یزید و ...، و شیطان بزرگ و دیگر کشورهای دارای حق وتو در سازمان ضدملل بودند و هستند. اما در مقیاس کوچکتر و محدودتر، در انواع دولت‌ها و حاکمیت‌های جهان نیز مصداق دارد و جمهوری اسلامی ایران هم مستثنی نیست. یک کنکاش ساده در حال و احوال رؤسای جمهوری اسلامی ایران، و زمانی که قدرت کامل اجرایی در دست نخست وزیر میرحسین بود، به وضوح قدرت‌طلبی و خودکامگی نوع بشر را، به تصویر می‌کشاند. از بنی‌صدر، موسوی، هاشمی‌بهرمانی، خاتمی، احمدی‌نژاد، تا روحانی را که دقت کنید تمام آنها یک راه را رفته‌اند و می‌روند، و یک حرف داشته و دارند.
راهشان فریب افکارعمومی با لطایف‌الحیل و انواع امکانات، برای رسیدن به قدرت بالای ریاست جمهوری اسلامی ایران. 
چون قدرت، قدرت است و خاصیت اصلی و اولی آن طغیان و عصیان است، و چپ و راست و اصول‌گرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناسد، لاجرم رؤسای جمهوری قبلی و فعلی را به مقابله با نظام و ولایت کشانیده است. متأسفانه تنها مانع فساد و خودکامگی و قدرت‌طلبی رؤسای جمهوری تقوا می‌باشد که هرچه بیشتر می‌گردیم کمتر پیدا می‌کنیم. با صد تأسف باید گفت که قانون مانع طغیان رئیس جمهور به عنوان نفر دوم حاکمیت، در برابر قدرت اول قانونی کشور نمیشود و او را مجبور به تمکین از دستورات رهیری نمی‌سازد، و این در نوع خود در جهان و بلکه تاریخ حکومت بشری، منحصر به فرد است و نمونه ندارد. البته که علت‌العلل مشکلات کشور هم همین دوگانگی قدرت رئیس جمهوری و رهبری بوده و هست و می‌بایست در اولین زمان ممکن اصلاح گردد.
پس این خصیصه قدرت است که فردی مانند احمدی نژاد را به این مرحله کشاند که با همه ارکان نظام در حال جدال است؟ البته و صددرصد.

فکر می کنید او با این اقدامات خود چه هدفی را دنبال می کند؟ به نظر بنده اطفای شهوت بی حد و حصر شهرت‌طلبی وی و حس در صدر اخبار بودنش. چون زمان ریاستش، مهمترین هدفش همین بود. این موجود عجیب و به شدت دنبال بازگشت به قدرت است، از این رو، دشمنان نظام خصوصاً رژیم اشغالگر قدس و رادیو فردا را با تمام توانشان وی را به اصطلاح فرنگیان، بُلد ساخته و می‌سازند، به تحرک وا داشته است. اگر فقط یک ارزن عرق ملی و غیرت ایرانی داشت اینهمه اشپزخانه دشمنان را سرویس نمی‌داد.
احمدی نژاد چرا از میان نهادهای حاکم در جمهوری اسلامی بیش از همه دستگاه قضا را مورد هجمه قرار می دهد؟ حتی پیش از اینکه به اتهامات اطرافیانش رسیدگی شود شاهد تقابل او با دستگاه قضا بوده ایم.
چون می‌داند که چقدر پرونده‌ خود و دوستان انحرافی‌اش خراب است.
چرا برخوردی با رفتارهای او صورت نمی گیرد؟ سکوت قوه قضاییه در برابر اقدامات او را بجا می دانید؟ فکر نمی کنید اگر برخورد قضایی با او می شد کار به این جاها کشیده نمی شد؟این پرسش جدی بنده بود و هست و از مماشات قوه‌ قضائیه و دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی که به او شده متحیر، متعجب و گله‌مندم. باید در اسرع وقت به غائله او پایان دهند تا هزینه بیشتری تحمیل نکند. به هیچ‌وجه سکوت و تحمل بیش از تحمل جامعه، قابل تحمل و توجیه نیست.
او یکبار دیگر اقدام به بست نشینی اینبار در صحن امامزاده صالح کرد. برای آن فراخوان داد و خودش نیز در آن شرکت کرد. با این اقدامات در پی اثبات چیست؟ چرا مکان های مذهبی را برای این کار انتخاب می کند؟ او هر کجا که رفت و آمد بیشتر مردمی دارد را انتخاب می‌کند تا به زعم متوهمانه خودش مظلوم‌نمایی بیشتری بنماید و تخریب زیادتری در اذهان به وجود آورد. اما نمی‌داند که مردم هوشیارند.
صبر و مماشات نظام با احمدی نژاد را چطور تحلیل می کنید؟ آن را تحلیل‌های غلط احتمالی برخی از مقامات مسئول می دانم که ناشی از پروپاگاندای انگلیسی بعضی از اطرافیانی است که برخورد با احمدی‌نژاد را ای‌بسا برخورد بعدی نظام با خود ببینند.
آیا ترسی از احمدی نژاد وجود دارد که باعث چنین مماشاتی با او شده است؟ چه ترسی ؟ یک چیزهایی در فضای مجازی مطرح شده و می‌شود لکن بنده معتقدم اگر احمدی‌نژاد مدرک مستند غیرقابل خدشه‌ای علیه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای مدظله و دیگر مقامات و قوای سه‌گانه داشت، بعد از دستگیری عنصر اصلی‌اش مشایی کذایی، دیگر صبر نمی‌کرد و رو می‌کرد. اینکه اینک در کمال استیصال و حیرانی فراخوان مجرمانه و غیرقانونی برای ارسال مدارک توسط مردم را می‌دهد یعنی دستش خالی است.
از نگاه شما بقایی و مشایی واقعا در حدی هستند که احمدی نژاد وارد جدال رودررو با نظام شود یا این چهره ها بهانه هستند ؟ خودش هم کسی نیست. رسانه‌های معاند او را حلوا حلوا می‌کنند. به تحلیل بنده این سه نفر دستور داشتند و دارند که کارهایی بکنند که صبر نظام تمام شود و آنها را به زندان بیفکند تا به قهرمان تبدیل شوند. اما زهی خیال باطل و گمان واهی.
برخی مطرح کردند فیلم جلسه خبرگان رهبری برای انتخاب رهبر انقلاب را احمدی نژاد لو داده چقدر این احتمال وجود دارد؟ ممکن است احمدی نژاد به سمت انتشار مطالبی علیه امنیت ملی برود؟
بنده از چگونگی انتشار آن اطلاع موثقی ندارم، اما "عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد". آن فیلم باعث مجد، عظمت، آقایی و خداخواهی فوق‌العاده حضرت امام خامنه‌ای در نزد ملل ایران و جهان گردید. بعید است که احمدی‌نژاد بتواند کاری کند یا حرفی بزند که تا حالا نگفته یا عملی نکرده باشد.
احمدی جمهوری احمدی‌نژاد اسلامی اقدامات رهبری اینکه رؤسای مماشات امام دنبال برخورد مقامات فراخوان زادسر خامنه‌ای مشایی بازگشت محمود قضاییه قدرت‌طلبی خودکامگی انواع نمی‌شناسد می‌دهد جمهور تبدیل دارند ریاست بیشتری تحلیل انتشار سرویس نمی‌داد دستگاه طغیان بیشتر برابر دشمنان مدارک ارسال انحرافی‌اش دوستان مدظله پرونده‌ خدشه‌ای غیرقابل یکبار اینبار مستند سه‌گانه دستگیری حیرانی دوستانش مجرمانه غیرقانونی استیصال می‌کرد اصلی‌اش کذایی نمی‌کرد نشینی