برگزیده ها
صنعت و کشاورزی مازندران نیاز به تعامل دارد/ قول مساعد وزرای عضو کارگروه سازگاری با کمبود آب برای حمایت از برنج کاران

مازندمجلس: نماینده مردم بابل در مجلس، گفت: هریک از وزرای عضو کارگروه سازگاری با کمبود آب دستورات مقتضی برای حمایت از برنج کاران به معاونین خود صادر کردند.

مازندمجلس: حسین نیازآذری در خصوص دیدار با وزیران جهاد کشاورزی، نیرو و صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: براساس یک روال قدیمی بیشترین دیدار نمایندگان با وزرا روزهای دوشنبه هر هفته صورت می گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سال حمایت از کالای ایرانی فرصتی به کارگزاران و مسوولان کشور می دهد تا با تعامل بین مجلس ، دولت ، بانک ها و بخش خصوصی برای بهبود فضای کسب و کار و شکوفایی اقتصادی گام بردارند، گفت: بر همین اساس با همراهی جمعی از صنعتگران و کشاورزان و دامداران با آقای شریعتمداری وزیر صنعت ، معدن و تجارت و آقای حجتی وزیر جهاد کشاورزی دیدارو گفتگو کردیم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هدف از همراهی کارآفرینان و کشاورزان انعکاس بی واسطه مشکلات به عالی ترین مقامات کشوری است، ادامه داد: در دیدار با وزیر صنعت ، معدن و تجارت مسائل شهرک های صنعتی،  توسعه معدن گلیران، توسعه ایران خودرو، وضعیت پس‌آب کارخانجات، ایجاد شهرک‌های صنفی و حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی طرح و گفت‌وگو شد و آقای شریعتمداری پس از استماع گزارش نماینده بابل ، رییس انجمن کارفرمایان و جمعی از تولیدکنندگان دستورات اجرایی به معاونین ذی‌ربط را صادر نمود.

این نماینده مردم در مجلس شورا ی اسلامی با تاکید بر اینکه در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی بر حفظ و توسعه مرکز تحقیقاتی گاودشت و مرغ لاین تاکید شد، عنوان کرد: آقای حجتی این دو مرکز را مهم و استراتژیک خواند که در راستای اهداف تخصصی وزارت متبوع ماموریت دارند.

وی اضافه کرد: همچنین دراین دیدار مشکلات کشاورزان و دامداران مازندرانی بخاطر کم آبی و حمایت همه از دسترنج کشاورزان طرح شد که وزیر جهاد کشاورزی آمادگی وزارت‌خانه خویش را بر حمایت همه جانبه از کشاورزان اعلام کرد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، گفت: دراین دیدارنیز نمایندگان تعاونی های دامداران و کشاورزان در فضایی صمیمانه مشکلات ودرخواستدهای خود را با وزیر جهاد کشاورزی مطرح کردند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه همچنین مجمع نمایندگان استان مازندران  روز دوشنبه با وزرای عضو کارگروه سازگاری با کم آبی دولت  دیدار کرد تا مشکلات فرار روی کشاورزان مازندرانی را منعکس کنند، تصریح کرد: در دیدار جداگانه با وزرای نیرو، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن  و تجارت  مسائل ، مشکلات و مطالبات برنج کاران مطرح کردم
 

نیازآذری با اشاره به اینکه اقتصاد استان مازندران آب پایه است و تولید برنج در اقتصاد و اشتغال مردم استان مازندران نقش اساسی دارد به وزرای دولت خاطر نشان کرد: اگر کشاورزی درمازندران لطمه ببیند سایر بخش های اقتصادی و اجتماعی استان آسیب می‌بیند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: دراین دیدارها هریک از وزرای عضو کارگروه سازگاری با کمبود آب دستورات مقتضی برای حمایت از برنج کاران به معاونین خود صادر کردند.

مازندمجلس کشاورزی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیازآذری