برگزیده ها
انتشار فراخوان سومین جشنواره فیلم «سلامت»
مازندمجلس: فراخوان سومین دوره جشنواره فیلم «سلامت» توسط دبیرخانه این جشنواره منتشر شد.

به گزارش هنرنیوز، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری موسسه آوای هنر سلامت با هدف نمایش آثار ایرانی با محوریت نقش سلامت در زندگی انسان و با شعار «سلامت برای همه؛ اجتماعی شدن سلامت» سومین جشنواره فیلم «سلامت» را از تاریخ ۱ تا ۵ شهریور ۹۷ به ریاست سید محمدهادی ایازی و دبیری محمد کیاسالار برگزار خواهد کرد.

بر اساس فراخوان منتشر شده توسط دبیرخانه جشنواره، پنج بخش‌ِ سومین جشنواره فیلم «سلامت» را فیلم‌های سینمایی بیش از ۷۰ دقیقه، مستند از ۱۵ تا ۷۰ دقیقه، کوتاه حداکثر ۳۰ دقیقه، برنامه‌های تلویزیونی حداکثر ۹۰ دقیقه و دانشجویی از ۳ تا ۳۰ دقیقه تشکیل می‌دهد که در این بخش‌ها سه جایزه تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی اهدا می شود.

همچنین سازمان‌های دولتی، خصوصی و مردم‌نهاد در اختتامیه جشنواره جوایز خود را به برگزیدگان اهدا خواهند کرد.

بر اساس گاه شمار جشنواره، ۲۰ تیر ماه به عنوان آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار اعلام شده است.

اهداف سومین جشنواره فیلم «سلامت» عبارتند از آشنایی مخاطبین و آحاد جامعه با اهمیت سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی، تشویق هنرمندان و سینماگران به تولید آثار متناسب و مطلوب در عرصه سلامت، تقدیر از فعالان و سازندگان آثار تصویری اثربخش در حوزه سلامت و ترغیب سازمان‌های مردم‌نهاد، بخش خصوصی و دولتی به استفاده از توان سینما برای فرهنگسازی عمومی و تلاش در راستای اصلاح سبک زندگی و ارتقای سلامت جامعه.

فراخوان سومین جشنواره فیلم «سلامت» شامل مقررات عمومی، نحوه ثبت اثر، موضوعات جشنواره، جوایز نقدی جشنواره به تفکیک بخش‌ها و رده‌ها در سایت جشنواره قابل دسترسی است.
جشنواره سلامت سومین دقیقه فراخوان دولتی خصوصی جامعه عمومی سازمان‌های جوایز مردم‌نهاد حداکثر منتشر دبیرخانه زندگی اجتماعی بخش‌ها جایزه