برگزیده ها
حرکت رسانه‌ای عده‌ای با محوریت مباحث فرعی آدرس غلط دادن به جامعه است/خروج آمریکا از برجام موضوع اصلی کشور

مازندمجلس: نماینده مردم فریمان در مجلس گفت: اینکه حواشی دیگری در حوزه مباحث عمومی و اجتماعی ایجاد شود و آنها به محور حرکت رسانه ای شود یک آدرس غلط دادن به جامعه است.

مازندمجلس:سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی ، اظهار داشت: ما در سال جدید اتفاقاتی را شاهد بودیم که طی آن شاهد تنش‌های مختلفی بودیم.

وی افزود: یکی از این مسائل تنش‌های ارزی و التهابات بازار ارز بود که هنوز هم فروکش نکرده است و نیازمند تمهیدات ویژه است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: یکی دیگر از تنش‌های بوجود آمده در سال جاری که یکی از مسائل اصلی و مهم بشمار می‌رود فرا رسیدن 22اردیبهشت و موعد خروج آمریکا از برجام به گفته خودشان است و باید دید که آمریکایی‌ها در برجام می‌مانند و یا از آن خارج می‌شوند که این خود یک منشاء تحولات اساسی است چرا که سیاست‌ بین‌المللی در کشور ما از جمله موارد بسیار مهم محسوب می‌‌شود.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: یکی دیگر از مسائل مهم کشور که در سال جدید با چالش مواجه شده است وضعیت بحران‌های اقتصادی و تورم ناشی از التهابات ارزی است و آثار آن بر روی فضای کسب و کار و بازار در کشور است و همچنین ثبات اقتصادی در کشور را موجب می‌شود.

وی برهمین اساس اضافه کرد: البته مباحث دیگری هم از قبل وجود داشته که در سال جدید هم با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم از جمله مشکلاتی که ما در روند ایجاد اشتغال داریم.

«تمامی اینها دست به دست هم می‌دهد تا ما بگوییم تمرکز اصلی سیاست‌گذاری در کشور تمرکز در حوزه مسائل مبتنی بر حوزه اقتصاد و رابطه اقتصاد با سیاست بین‌الملل و سیاست داخلی باید باشد.»

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: اینکه حواشی دیگری در حوزه مباحث عمومی و اجتماعی ایجاد شود و آنها به محور حرکت رسانه ای شود یک آدرس غلط دادن به جامعه است. یعنی آدرس درستی از تحولات در جامعه رخ نمی‌‌دهد بویژه که برای ما موضوع 22 اردیبهشت ما و احتمال خروج آمریکا از برجام فوق‌العاده مهم و کلیدی است.

قاضی‌زاده بر همین اساس خاطرنشان کرد: همچنین مشکلات ارزی را که هم اکنون شاهد آن هستیم نیز از جمله مسائل اصلی کشور و با اهمیت محسوب می‌شود که باید همه رسانه‌ها دست به دست هم دهند تا ما شاهد یک ثبات اقتصادی و همچنین تمرکز همه مسئولان و مدیران بر حل موضوعات و مشکلات اقتصادی کشور باشیم.

مسائل برجام ارز اقتصادی قاضی‌زاده همچنین اسلامی دیگری تنش‌های تمرکز شورای مباحث مجلس شورای اسلامی جامعه آمریکا مجلس ایجاد سیاست التهاب اقتصاد مشکلات التهابات نماینده هاشمی موضوع گفت‌وگو فریمان بودیم سیاست‌ تحولات بازار محسوب