برگزیده ها
ضرورت پرهیز از مسائل حاشیه‌ای توسط مسئولان دولتی و حمایت از تولید ملی

مازندمجلس: عضو هیأت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه لازمه تحقق شعار سال حمایت از تولید ملی است، گفت: برای رسیدن به این منظور ضرورت دارد همه مسئولان به ویژه مسئولان دولتی از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و فرعی صرف نظر و اجتناب کنند

مازندمجلس:عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ، با تاکید بر لزوم پرداختن به مشکلات مردم توسط دولت، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره داشتند اولویت امروز کشور ما اقتصاد مقاومتی است. ستون فقرات اقتصاد مقاومتی نیز حمایت از تولید است.

وی افزود: لازمه تحقق شعار سال (حمایت از کالای داخلی) تمرکز بر این شعار و بر حمایت از تولید و بر مسئله اقتصاد است و برای رسیدن به این منظور ضرورت دارد همه مسئولان به ویژه مسئولان دولتی از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و فرعی صرف نظر و اجتناب کنند. 

عضو هیأت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه امروز اولویت اول کشور مسئله اقتصاد است، اظهار داشت: بیگانگان و نظام سلطه و در راس آنها آمریکا در مقاطع مختلف و به هر بهانه‌ای و به اشکال گوناگون به دنبال این هستند که اذهان مردم و مسئولین را از پرداختن به مسائل اصلی همچون اقتصاد بازدارند و آنها را به مسائل حاشیه‌ای مشغول کنند و به اندازه کافی برای ما حاشیه‌سازی می‌شود و شایسته نیست مسئولان هم به این مسئله دامن بزنند و کمک کنند.

گودرزی خاطرنشان کرد: همه ما مردم و به ویژه مسئولین وظیفه داریم برای حل مشکلات کشور بر مسئله اقتصاد تمرکز داشته باشیم و آن را به صورت جدی مدنظر داشته باشیم.

وی افزود: امروز در محافل مختلف از تعدد مشکلات در ایران صحبت می‌شود و گاه عده‌ای از واژه بحران برای این موضوع استفاده می‌کنند. بحران زمانی است که ظرفیت حل مشکل وجود نداشته باشد. ما در کشور مشکل داریم اما بیشتر از آن ظرفیتی است که برای حل این مشکلات وجود دارد.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پایان گفت: ما باید تمام توان و تمرکز را به مسائل اصلی کشور که همان حل مشکلات مردم است،‌معطوف کنیم و از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای بپرهیزیم و هر گونه تمرکز بر مسائل حاشیه‌ای و دور شدن از مسائل اصلی جفا در حق مردم است.

مسائل اقتصاد حاشیه‌ای مشکلات تمرکز مسئله حمایت پرداختن مسئولان گودرزی امروز مجلس تولید ولایی مختلف باشیم بحران نمایندگان داریم مسئولین مقاومتی دولتی گفت‌وگو اولویت ضرورت رئیسه افزود فراکسیون