برگزیده ها
تغییر فضای کشور از مسائل عمومی به مسائل حاشیه‌ای در شأن دولت جمهوری اسلامی نیست

مازندمجلس: عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: انحراف فضای کشور از مسائل عمومی به مسائل حاشیه‌ای در شأن دولت جمهوری اسلامی نیست و مردم به خوبی متوجه اینگونه رفتارها می‌شوند.

مازندمجلس:حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ، با تأکید بر لزوم تمرکز دولت بر حل مشکلات مردم، گفت: دولت باید امهات مشکلات و معضلات کشور را در تراز اولویت‌های خود قرار دهد، امروز مطالبات مردم در حوزه اشتغال است و مشکل معیشت و مشکل آب از مسائل جدی امروز کشور ماست و ما امروز مشکلات در حوزه بازار ارز و بازار سکه را داریم و دولت باید به جد و جهد به این مشکلات بپردازد. 

وی افزود: انحراف فضای کشور از مسائل عمومی به مسائل حاشیه‌ای در شأن دولت جمهوری اسلامی نیست و مردم به خوبی متوجه اینگونه رفتارها می‌شوند. دولت برای اینکه بین خود و مردم فاصله ایجاد نکند و اعتماد مردم نسبت به دولت کم نشود، باید اولویت‌های کاری خود را از زبان مردم بشنود و سعی نکند تا از این فضا فرار کند. 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: فرار از اولویت‌هایی که مردم برمی‌شمارند، یعنی فرار از حقیقت و فرار از خود مردم و این رفتار نتیجه خوبی را برای دولت در پی نخواهد داشت. 

آزادیخواه اضافه کرد: 22 اردیبهشت نزدیک است و ما شاهد تصمیم آمریکا در ارتباط با بحث برجام خواهیم بود، در مدت زمان اجرای برجام مشخص شد که توکل مردم ایران اسلامی بر برجام نبود بلکه بر خدا بود. ما نباید مسیر را به مردم اشتباه معرفی کنیم.

وی افزود: اگر آمریکایی‌ها خروج از برجام را در دستورکار داشته باشند، در کشور ما آب از آب تکان نخواهد خورد، بلکه پیشرفت و تعالی ما نیز سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت. 

عضو  فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت: اگر ما در پنج سال قبل هم پیشرفت هسته‌ای را اولویت اصلی‌ خودمان قرار می‌دادیم، الان چند برابر آنچه را که از برجام به دست نیاورده‌ایم، در حوزه هسته‌ای به دست می‌آوردیم. 

برجام مسائل اسلامی مشکلات مجلس آزادیخواه امروز عمومی نخواهد پیشرفت هسته‌ای گفت‌وگو روحانیت فراکسیون اولویت‌های حاشیه‌ای بازار افزود جمهوری