برگزیده ها
دولت با پرهیز از مسائل حاشیه‌ای حل مشکلات اقتصادی مردم را در دستور کار خود قرار دهد

مازندمجلس: نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط خاص اقتصادی که در آن به سر می‌بریم دولت از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای پرهیز کند و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را در دستور کار خود قرار دهد.

مازندمجلس:حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی ، با تأکید بر لزوم توجه دولت به حل مشکلات معیشتی مردم گفت:‌ واقعیت این است که مردم در شرایط بسیار سختی از نظر اقتصادی و معیشتی به سر می‌برند، به ویژه در شهرستان‌ها و مناطق محروم و حاشیه شهرها این مشکلات جدی‌تر است.

وی افزود: با توجه به این شرایط انتظار مردم این است که دولت برنامه ویژه‌ای را برای رفع مشکلات اقشار محروم جامعه داشته باشد و حتماً لازم است دولت در این زمینه ورود جدی داشته باشد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسائلی همچون اشتغال، مسکن و معیشت مواردی است که خانواده‌ها به جد با آن مواجه هستند و ضرورت دارد دولت برای رفع این مشکلات به مردم کمک کند.

کاظمی با اشاره به نامگذاری سال 97 به نام سال حمایت از تولید داخلی خاطرنشان کرد: توجه رهبر معظم انقلاب در این بخش به بحث اشتغال است و لازم است دولت ویژه برنامه‌ای را برای موضوع اشتغال داشته باشد و به اقشار ضعیف جامعه کمک کند.

وی در پایان گفت: در شرایط فعلی که شرایط خاصی در حوزه مسائل اقتصادی است باید تمام فکر و ذکر دولت به بحث رفع محرومیت و کمک به اشتغال و معیشت مردم معطوف باشد و مسائل اقتصادی مدنظر قرار گیرد و انتظار این است دولت با پرهیز از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای به متن و اصل موضوع که مشکلات معیشتی جامعه است بپردازد.

مشکلات اقتصادی شرایط مسائل اشتغال جامعه کاظمی معیشتی معیشت گفت‌وگو موضوع مجلس مجلس شورای اسلامی پرهیز اقشار نماینده شورای حاشیه‌ای محروم انتظار پلدختر