برگزیده ها
اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران یک شوی تبلیغاتی است/ تلاش نتانیاهو برای تحت فشار قرار دادن رئیس‌جمهور آمریکا برای تحقق خواسته‌هایش

مازندمجلس: نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اظهارات نتانیاهو مبنی بر تلاش ایران برای دستیابی به سلاح اتمی یک شوی تبلیغاتی است که وی با این اظهارات به دنبال تحت فشار قرار دادن رئیس‌جمهور آمریکا برای تحقق خواسته‌های خود است.

مازندمجلس:ابوالفضل حسن‌بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به اظهارات اخیر نتانیاهو مبنی بر تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای گفت: نتانیاهو با شویی که جلوی رسانه‌های بازی کرد، به دنبال این بود که یک دلگرمی به ولیعهد عربستان و پادشاه در حال موت این کشور بدهد و همچنین با این اظهارات به دنبال فریب ترامپ بود تا از طریق لابی صهیونیسم به رئیس‌جمهور آمریکا فشار بیاورد تا اقدامات مدنظر رژیم صهیونیستی را انجام دهد.

وی افزود: از سوی دیگر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با این دروغ‌پراکنی به دنبال فریب افکار عمومی جهان بود تا اهداف خود علیه ایران را نیز با این فریبکاری به پیش ببرد، اما به قدری نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس‌جمهور آمریکا دروغ گفته‌اند که افکار عمومی جهان به رفتار و گفتار نتانیاهو و ترامپ می‌خندند.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: مقام معظم رهبری در فتوایشان ساخت بمب هسته‌ای را حرام دانستند و این موضوعی است که در گفت‌وگو با خبرنگار پیشین آمریکا نیز به آن اذعان داشت و این مسئله بین کشورهای اسلامی و دیگر کشورها نیز جا افتاده است که ایران ساخت بمب هسته‌ای را حرام می‌داند.

حسن‌بیگی خاطرنشان کرد: نتانیاهو با این قبیل اظهارات به دنبال این است تا بنیه دفاعی و موشکی ایران را تضعیف کند و به دنبال آن هستند تا اقداماتی را که در خصوص لیبی و همچنین صدام در عراق صورت داده‌اند و موشک‌های صدام را از وی گرفتند و بعد به آن حمله کردند را در خصوص ایران نیز محقق کنند و فکر می‌کنند جمهوری اسلامی ایران نیز یک کشور کوچک و خامی است که به‌راحتی بتوانند به اهدافشان در این بخش دست پیدا کنند.

وی افزود: ناراحتی نتانیاهو و ترامپ از نفوذ فرهنگ انقلاب اسلامی در کشورها و ملت‌های مختلف است که حق‌خواهی و عدالت‌طلبی جمهوری اسلامی را ستایش می‌کنند و سعی دارند تا در صدد مقابله با این نفوذ برآیند.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس در پایان گفت: امروز کسی در دنیا توجهی به اظهارات مضحک نخست وزیر رژیم صهیونیستی ندارد و ملت ایران هم بیش از گذشته و با انسجام و وحدت بیشتر مقابل زیاده‌خواهی‌ها و دروغ‌های بزرگ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی می‌ایستد و بر حق مسلم خود در ارتباط با تقویت بنیه دفاعی و موشکی ایستادگی می‌کند.

نتانیاهو صهیونیستی اظهارات دنبال اسلامی آمریکا هسته‌ای نخست‌وزیر مجلس حسن‌بیگی ترامپ رئیس‌جمهور گفت‌وگو دفاعی کشورها موشکی جمهوری سیاست کمیسیون امنیت ملی کمیسیون افزود همچنین افکار عمومی خبرنگار نایب‌رئیس امنیت