برگزیده ها
سران رژیم صهیونیستی با دروغ‌پراکنی علیه ایران به دنبال حفظ موقعیت خود در منطقه هستند/ چهره کریه و سفاک این رژیم برای همه روشن است

مازندمجلس: عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه سران رژیم صهیونیستی با دروغ‌پراکنی علیه ایران به دنبال حفظ موقعیت خود در منطقه هستند، گفت: چهره کریه، زشت و سفاک این رژیم جعلی و کودک‌کُش برای همه جهانیان روشن است.

مازندمجلس:اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مورد تلاش ایران برای دستیابی به بمب هسته‌ای، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی احساس نگرانی عمیقی نسبت به موقعیت و شرایط خودش در منطقه دارد فلذا در تلاش است با طراحی نقشه‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران، ذهن‌ها را به سمت و سویی منحرف کند که بتواند دوام بیشتری در منطقه بیاورد.

وی افزود: چهره کریه، زشت و سفاک این رژیم جعلی و نگاه پلید آنان نسبت به منطقه و ایران برای همگان روشن است و به هیچ وجه اظهارات نخست‌وزیر این رژیم کودک‌کُش مقبولیت منطقه‌ای و جهانی ندارد.

رنجبرزاده با بیان اینکه رژیم صهیونیستی پایگاه آمریکایی محسوب می‌شود به همین دلیل همواره مورد حمایت آمریکایی‌ها بوده است، گفت: هر گاه منطقه وضعیت ثباتی پیدا می‌کند و به آرامشی برای تصمیم‌گیری مردم منطقه می‌رسد، این رژیم سفاک با اقداماتی به دنبال منحرف کردن ذهن‌ها می‌رود تا خودش را از این شرایط نجات دهد و می‌خواهد منطقه را به سمتی که تعادل و موقعیت خودش حفظ و تثبیت شود، منحرف کند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره اعلام کرده رژیم صهیونیستی دشمن شماره یک ماست و از دشمن انتظاری بیش از این نیست، تأکید کرد: همه جهانیان این رژیم جعلی و کودک‌کُش را می‌شناسند و از طرفی همه جهانیان می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران به دنبال بمب اتمی نبوده و نیست، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز همواره در گزارش‌های خود درباره فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده که هیچ‌گونه انحرافی در این فعالیت‌ها مشاهده نشده است.

این عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: ایران پایبند به ان‌پی‌تی و قوانین بین‌المللی است، فلذا سران رژیم سفاک صهیونیستی بدانند با این گونه لجن‌پراکنی‌ها رَه به جایی نمی‌برند، امیدواریم شاهد نابودی این غده سرطانی در منطقه باشیم، چرا که تمام ناامنی‌های منطقه ریشه در وجود این غده سرطانی دارد.

منطقه صهیونیستی اسلامی جمهوری دنبال رنجبرزاده منحرف موقعیت همواره این رژیم جهانیان مجلس سرطانی اینکه بین‌المللی اعلام شرایط رئیسه گفت‌وگو اظهارات نخست‌وزیر ذهن‌ها هسته‌ای کودک‌کُش