برگزیده ها
راه حل مشکلات کشور چشم دوختن به مساعدت‌های خارجی نیست

مازندمجلس: عضو کمیسیون بودجه مجلس گفت: ما به قدر کافی در کشور پتانسیل داریم و راه حل مشکلات کشور چشم دوختن به مساعدت‌های خارجی نیست.

مازندمجلس:محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به سخنان اخیر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره اسناد ادعایی با موضوع تلاش جمهوری اسلامی ایران جهت دستیابی به بمب هسته‌ای گفت: براساس فتوای مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران هیچگاه به سمت ساخت بمب هسته‌ای نخواهد رفت.

وی هدف نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس را از این اتهام‌زنی‌ها در این مقطع، سرپوش گذاشتن بر روی جنایات خود علیه مردم بی‌دفاع فلسطین برشمرد و اظهار داشت: مسئولان دستگاه دیپلماسی کشور متناسب با ادعای نتانیاهو پاسخ وی را بدهند.

رئیس فراکسیون نظارت بر اجرای برنامه پنج‌ساله ششم توسعه در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در برجام و همراهی‌های اروپا با این کشور در این زمینه گفت: ما به اندازه کافی در داخل کشور پتانسیل جهت حل مشکلات داریم؛ البته این به آن معنا نیست که نخواهیم با دنیا تعامل داشته باشیم اما راه حل مشکلات کشور چشم دوختن به مساعدت‌های خارجی نیست؛ بلکه تدوین یک برنامه سیستمی جامع‌نگر است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌در صورت تدوین و اجرای این برنامه همه اَبَرچالش‌های کشور از جمله بحران آب، بحران بیکاری،‌بحران صندوق‌های بازنشستگی و ... قابل حل است.

اسلامی برنامه مشکلات گفت‌وگو تدوین اجرای مجلس مجلس شورای اسلامی هسته‌ای بحران اشاره مساعدت‌های دوختن خارجی شورای نتانیاهو خدابخشی جمهوری