برگزیده ها
نساجی در آستانه روز کارگر به پیشخوان رسانه‌ها برگشت

مازندمجلس: از نساجی یک اسم باقی مانده وآن هم به مدد عشق مردم سراسر استان به ویژه قائم شهر به تیم قدیمی این شهر است. کشتی شاید ورزش نخست مازندران باشد، اما فوتبال برای این مردم تمام زندگی‌شان است

مازندمجلس:از نساجی یک اسم باقی مانده وآن هم به مدد عشق مردم سراسر استان به ویژه قائم شهر به تیم قدیمی این شهر است. کشتی شاید ورزش نخست مازندران باشد، اما فوتبال برای این مردم تمام زندگی‌شان است. تیمی که جوانان قائم‌شهر امروز طرفداری‌اش را فریاد می‌زنند میراث پدرانشان است که از حدود سال 38 برایشان به یادگار مانده، درست 59 سال پیش! پس شعار «نساجی امید شهر خسته» برازنده تیمی است که سال‌هاست برای بقا و حضور در سطح اول فوتبال این مملکت می‌جنگد. لازم نیست علاقه‌مند به فوتبال باشی. کافی است پرسه ای در شهر بزنی و سراغ کارخانه را بگیری، در کنار افسوس شهروندان اما دلشان به تیم فوتبال شهرشان خوش است، جای که فوتبال به معنی واقعی کلمه برایشان مفهوم زندگی دارد. فوتبال مازندران سال‌هاست در کش و قوس مسائل مدیریتی گیر کرده وهمه از نبود اسپانسر می نالند. اینجا، مازندران جایی که از زمین چمن‌ (خود روی) آن ده‌ها ورزشکار درجه یک به فوتبال کشور معرفی شد حرف از پول به میان آوردن کمی ناصواب است. جوانان در شالیزار و بین گل و لای دنبال توپ می‌دوند. آنها عاشق فوتبال و هیجان آنند. یکشنبه 9 اردیبهشت همه شاهد بودن سکوهای ورزشگاه تختی تهران از ضرب حضور بیش از 30‌هزار هوادار نساجی‌چی به خود لرزید و این یعنی سلام لیگ برتر.

حضور در سطح اول فوتبال مملکت، رویایی که تعبیر شد

هواداران مازندرانی بی‌صبرانه منتظر حضور در سطح اول فوتبال کشور بودند. آرزوی که آخرین بار در سال 85 با شموشک تجربه کردند و از آن زمان در حسرت حضور در لیگ برتر به سر می‌بردند. حالا در دهمین روز از اردیبهشت وقتی قائم شهری‌ها از خواب برخاستند رویایشان تعبیر شد و دیگر حسرتی به دلشان نمانده، آنها حداقل بیست و اندی سال منتظر چنین روزی بودند.  این مردم حالا مانده‌اند با این همه پیام تبریک مسئولین استانی و فرا استانی چه کنند؟!! کسانی که یک روز با وعده‌های تو خالی کارخانه‌ را با تمام عرصه و عیانش چوب حراج زدند حالا لابد شریک این خوشحالی این مردم هستند. دست مریزاد، حاشا به غیرت‌تان!!

نساجی در آستانه روز کارگر به پیشخوان رسانه‌ها برگشت

نساجی در آستانه روز کارگر به تیتر یک رسانه‌ها تبدیل شد، این درحالی است که نه کارخانه‌ای درکار است و نه کارگری سر کارش. درود بر اهالی شهر خسته که با غیرت و تعصب‌تان کاری کردید مسئولان استان و شهرستان ائم از قدیم و جدید کمی خجالت‌شان کم شده با تبریک‌شان صفحات رسانه‌ها را پر کنند. آنها در حالی از یک هفته پیش کادرشان را در روزنامه ها رزو کردند که تا 24 ساعت قبل از بازی امید کمی به صعود داشتند و در دلشان منتظر وقوع معجزه بودند.

شما هواداران قائم شهری معجزه کردید

در حالی که تمام این سال‌ها شهر کارگری قائم شهر از سوء تدبیر مدیرانش رنج می‌برد مردم این شهر با عشقشان زنده ماندند و تلاش کردند تا از آرزویی محال به واقعیت برسند. جایی که متولیان امر برعکس این مسیر را پیمودند. سرمایه واقعی که همین مردمند را نادیده گرفته املاک و مستغلات (شما بخوانید بیت المال) را چوب حراج زدند بلکه به قول خودشان به تعهدات کارگران عمل کنند. مدیریت را باید از همین مردم خسته ولی پرامید بی‌آموزید که چطور پای تیم شهرشان (شما بخوانیدهمه چیزشان) ایستادند. نکته اینجاست، آقایان مسئول؛ اگر بناست وارد بازی شوید حواستان باشد که این مردم هوشیارتر از قبل، دیگر تاب سیاسی کاری ندارند و شما در بزنگاه رسوا می کنند.

برنامه نود دیدنی‌تر از همیشه

نساجی نه تنها در مازندران و شمال ایران  بلکه در سراسر کشور طرفدار دارد. این را بارها در گزارش تک تک گزارش‌های فوتبالی  و در طول برگزاری لیگ شنیدیم، اصلا همه با حضور نساجی هیجان‌شان بالا می رود و این یعنی فوتبال واقعی. دست‌اندرکاران برنامه‌های ورزشی از این پس بیشتر به قائم‌شهر سفر خواهند کرد و روی جلد نشریات سراسری هم قرمز‌تر از قبل خواهد شد بدون شک. سامانه پیامکی برنامه نود با پیش‌ شماره های 0911 دچار اختلال می‌شود! سیل هواداران نساجی از شمال کشور در این برنامه موفق تلویزیونی مشارکت خواهند کرد و قطعا نود دیدنی‌تر از قبل روی آنتن می رود.

ترافیک قبل و بعد از بازی خیابان ساری همیشه جذاب است

ورزشگاه قدیمی قائم‌شهر در مرکز شهر قرار دارد و همواره رقابت های فوتبالی باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان می‌شود اما قائم شهری‌ها هیچگاه از این مسئله گلایه نکردند. حالا که تیم‌شان لیگ برتری شده بوق ماشین‌ها در سرتاسر خیابان ساری پر سرو صداتر از قبل به گوش می‌رسد و این یعنی این شهر هنوز با نساجی‌اش زنده است. مردم عاشق نام‌ نساجی هستند، برایشان هم برد و باخت فرقی نمی کند، همواره هوادار تیم‌شان باقی می‌مانند.

 

مازندران نساجی قائمشهر