برگزیده ها
خطاب انتقادی رئیس‌جمهور به وزرایش به قصد مبرّا کردن خود از پاسخگویی است

مازندمجلس: نماینده تبریز در مجلس گفت که خطاب انتقادی رئیس‌جمهور به وزرایش به قصد مبرا کردن خود از پاسخگویی و آدرس اشتباه دادن به مردم است.

مازندمجلس:احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به جریان‌سازی‌های خبری اخیر درباره پیدا شدن یک جنازه‌ در شهر ری و موضوع مسدود شدن پیام‌رسان تلگرام گفت: سناریوی حساب شده‌ای وجود دارد که طراحان آن سعی می‌کنند مردم را از توجه به مشکلات اصلی کشور دور کرده و به جای آن موضوعاتی را در صدر اخبار قرار دهند که در سرنوشت مردم و مطالبات عمده‌شان تاثیری ندارد.

وی افزود: جنجال بر سر جنازه منسوب به رضاخان، منفی نشان دادن آثار مسدودسازی تلگرام و خطاب انتقادی رئیس‌جمهور به وزرایش به قصد مبرا کردن خود از پاسخگویی، همه آدرس اشتباه دادن به مردم است.

علیرضا بیگی با تاکید بر اینکه دولت باید صادقانه با مردم صحبت کند گفت: دولت باید اعتراف کند که کشتی برجام به گل نشسته است و موفق نشده نابسامانی‌های فوق‌العاده زندگی اقشار مردم را بهبود بخشد.

وی با تصریح بر اینکه عمده نابسامانی‌های موجود در زندگی مردم به جهت‌گیری اشتباه دولت در موضوع برجام و اعتماد به غرب بازمی‌گردد خاطرنشان کرد: دلسوزان از جمله رهبر معظم انقلاب مکرر عنوان می‌کردند که ما مخالف ارتباط با دنیا نیستیم اما نباید صد درصد به غرب اعتماد کرده و چشم امید به دست بیگانه بدوزیم.

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مثال نقض ثمردهی اعتماد به غرب، برجام است که موجب هدر رفتن عمر و سرمایه ایرانیان و بی‌اعتمادی به کسانی شد که می‌توانستند از قابلیت‌های داخلی جهت بهبود وضع اقتصادی و اجتماعی و علمی کشور استفاده کنند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: در مقابل، هر جا که به توانایی‌های داخلی خود اتکا کردیم ثمره مثبت آن را در داخل و خارج مرزها دیدیم از جمله در حوزه‌های امنیتی و دفاعی و نظامی.

شورای اسلامی برجام داخلی اعتماد مجلس شورای اسلامی مجلس نابسامانی‌های وزرا زندگی اینکه عنوان بهبود تلگرام پاسخگویی وزرایش رئیس‌جمهور انتقادی علیرضا نماینده گفت‌وگو موضوع تبریز اشتباه