برگزیده ها
کارگران زمینه‌ساز تحقق اهداف سال «حمایت از کالای ایرانی» هستند

مازندمجلس: رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی پیامی روز کارگر را تبریک گفت.

مازندمجلس:، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در پیامی با تبریک روز کارگر، تولید کالای باکیفیت از سوی کارگران را زمینه‌ساز تحقق اهداف سال «حمایت از کالای ایرانی» دانست.

متن پیام نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس به شرح زیر است؛

11 اردیبهشت ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران مزین به واژگان ارزشمند کاروکارگر شده است، واژگانی که به راستی طلایه‌داران عرصه استقلال و خودکفایی و پیش برنده چرخ‌های اقتصاد و رونق و توسعه ایران اسلامی هستند و چه زیبا که کارگران پرتلاش در کلام رهبر معظم انقلاب اینگونه جا یافته‌اند که « استقلال ملت و کشور، به تلاش و زحمت کارگران بستگى دارد.»

کاروکارگر که عبارات ریشه‌دار و اصیلی در کلام و مبانی اسلام هستند و آنچنان حائز اهمیت و مورد تکریم و احترام بوده و هستند که پیامبر مکرم اسلام (ص) بر دستان زحمتکش کارگر بوسه زده است. تلاشگران عرصه خدمت که بی‌منت و با تعهد و توانمندی در تفکر آبادانی و توسعه این مرزوبوم گام برمی‌دارند و رفع مسائل و نیازهای این قشر پرتلاش به ویژه در حوزه مشکلات معیشتی اولویت کاری مسئولان و سیاستگذاران مربوطه باید باشد.

کارگران ایران اسلامی در سالی که بنابر فرمایش داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده است، نقشی اساسی در تولید با کیفیت به منظور بهره‌مندی ملت شایسته کشور برعهده دارند که تکمیل این فرآیند نیازمند استفاده و حمایت همه‌جانبه مردم و مسئولان در مصرف کالای ایرانی است که برآیند آن به استقلال، خودکفایی، رونق و شکوفایی اقتصادی جمهروی اسلامی ایران منتهی خواهد شد.

روز کارگر فرصتی مغتنم در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این قشر است که در طول سال‌های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس برگه‌هایی زرین از افتخار و حماسه را بر دیوان این مرزوبوم نقش بستند.

اینجانب ضمن تبریک روز کارگر به تمامی تلاشگران عرصه تولید و اشتغال، توفیق روزافزون این عزیزان زحمتکش و پرتلاش را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم.

اسلامی کالای کارگران کارگر انقلاب حمایت ایرانی تولید استقلال پرتلاش اسلام مجلس تلاشگران مرزوبوم مسئولان زحمتکش کاروکارگر اهداف زمینه‌ساز تبریک جلالی خودکفایی پیامی توسعه