برگزیده ها
آقای روحانی! مردم منتظر موضع گیری صریح و شفاف شما درباره تلگرام هستند

مازندمجلس: نمی شود که با کمک مردم در همین تلگرام رأی آورد و مدت ها بر لزوم حراست از حق انتخاب مردم در شبکه های اجتماعی سخن گفت و در نهایت بعد از فیلتر شدن تلگرام، نظری را نفیاً یا ایجاباً در این باره مطرح نکرد.

مازندمجلس: سرانجام بعد از ماه ها کش و قوس، تلگرام به حکم شعبه دوم بازپرسی دادستانی تهران فیلتر شد.

 رئیس جمهور حسن روحانی پیش از این در واکنش به خبرهای مطرح شده درخصوص احتمال فیلتر تلگرام گفته بود: «بنای نظام بر رفع انحصار از فضای پیام رسان‌ها بوده است نه فیلتر و بستن فضای مجازی. کام مردم را با اینگونه حرفها تلخ نکنید و در این بحران بیکاری در کشور تیشه به ریشه اشتغال نزنید.»

وی همچنین در جایی دیگر گفته بود: «خواست مردم، گسترش بیشتر دسترسی به فضای ارتباطی، اطلاعات و قدرت انتخاب مردم است.»
روحانی همچنین با هشتک تلگرام، در اینستاگرامش نوشته بود: «رفع انحصار و کمک به تقویت پیام‌رسان‌های داخلی به معنای محدودسازی سایر شبکه‌های اجتماعی نیست. مردم حق انتخاب دارند و می‌توانند توامان در شبکه‌های مختلف اجتماعی فعالیت داشته باشند. دولت دوازدهم از فضای مجازی و امکان دسترسی به برقراری ارتباط مردم حراست خواهد کرد.»

اکنون که تلگرام فیلتر شده است، از حسن روحانی انتظار می رود دیدگاه خود را در این باره به طور صریح و شفاف با مردم در میان بگذارد؛ نمی شود که با کمک مردم در همین تلگرام رأی آورد و مدت ها بر لزوم حراست از حق انتخاب مردم در شبکه های اجتماعی سخن گفت و در نهایت بعد از فیلتر شدن تلگرام، نظری را نفیاً یا ایجاباً در این باره مطرح نکرد.
آقای روحانی! مردم منتظر شما هستند تا موضع مثبت یا منفی تان درباره فیلترینگ تلگرام را با صراحت و بدون ادبیات دو پهلو، بشنوند.

آقای روحانی! مردم منتظر موضع گیری صریح و شفاف شما درباره تلگرام هستند