برگزیده ها
اختلافات مسئولان موجب آسیب دیدن مردم می‌شود/رسانه‌ها به ابزاری برای تخریب تبدیل شده‌اند

مازندمجلس: عضو فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به اینکه اختلافات مسئولان صرفا موجب آسیب دیدن مردم می شود، گفت: اعتماد عمومی مردم با اختلاف بین مسئولان از بین می رود.

مازندمجلس: عزت‌الله یوسفیان‌ملا در گفت‌وگویی در خصوص ضرورت وحدت و همگرایی بین قوا و تاثیر آن بر وضعیت داخلی کشور، گفت: عموما ریشه با تاملی در اختلافات مشاهده می شود که مسئله خاصی وجود ندارد و صرفا سوء تفاهم ها وجود دارد.

اختلافات مسئولان صرفا موجب آسیب دیدن مردم می شود

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اختلافات مسئولان صرفا موجب آسیب دیدن مردم می شود، اظهار کرد: بنابراین وقتی مسئولان به جان یکدیگر بیفتند، امور کشور دچار اختلال می شود و ضررهای بسیاری به کشور وارد می شود که هزینه آن به گردن مردم میفتند.

وی ادامه داد: زمانی که بین دو نفر اختلاف نظری پیش بیاید عموما از هر ابزاری برای تخریب یکدیگر استفاده می کنند که امروزه متاسفانه مشاهده می شود که رسانه ها به ابزار مذکور تبدیل شده و مسئولان از این طریق چهره همدیگر را مخدوش می کنند.

رسانه ها باید برای آگاهی دهی به مردم فعالیت کنند نه تنش‌زایی

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه از رسانه ها باید برای آگاهی دهی و ایجاد شرایط مناسب به منظور توسعه کشور استفاده شود، تصریح کرد: امیدواریم رسانه ها به اختلافات دستگاه ها و مسئولان دامن نزنند تا فیتیله تنش ها پایین کشیده شود.

اعتماد عمومی مردم با اختلاف بین مسئولان از بین می رود

یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه اساس حاکمیت و نظام بر اساس اعتماد است، گفت: اعتماد عمومی مردم با اختلاف بین مسئولان از بین می رود از این رو باید هم افزایی بین مسئولان افزایش یابد تا شاهد همدلی جامعه باشیم.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین سران قوا باید در جلساتی که برگزار می کنند به سمت افزایش وحدت حرکت کنند و این مولفه را به رده های پایین تر انتقال دهند.

اختلافات مسئولان موجب آسیب دیدن مردم می‌شود/رسانه‌ها به ابزاری برای تخریب تبدیل شده‌اند