برگزیده ها
لزوم حمایت از تولید و صادارت فرش دستبافت/ ضرورت توجه به سلیقه کشورهای مقصد صادرات فرش دستبافت

مازندمجلس: رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت از تولید و صادرات فرش دستبافت تاکید کرد.

مازندمجلس: به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی که به استان قم سفر کرده است، عصر امروز (سه شنبه 11 اردیبهشت) در دیدار با جمعی از اعضای اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستبافت در قم گفت: حمایت از تولید و صادرات فرش در رشد اشتغالزایی نقش تاثیرگذاری دارد و باید به آن توجه ویژه شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستبافت پیشنهادات خود را برای رونق صادرات ارائه کنند و توصیه می کنم از مشوق های صادراتی قانونی که در نظر گرفته شده در صادرات استفاده شود.

وی افزود: برای رونق صادرات فرش باید به موضوع بازاریابی بین المللی و تبیلغات توجه شود، به طور مثال در بافت فرش های صادراتی به طرح ها و سلیقه های مورد نظر کشورهای مقصد صادرات توجه شود، البته به وزیر صنعت، معدن و تجارت توصیه شده است که از صادرات فرش دستبافت بیشتر حمایت شود.

گفتنی است در این دیدار تعدادی از اعضای اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستبافت قم گزارشی از وضعیت تولید و صادرات فرش دستبافت به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه کردند.

صادرات دستبافت صادرکنندگان تولیدکنندگان تولید دیدار اعضای حمایت اتحادیه صادراتی توصیه مجلس مجلس شورای اسلامی ارائه سلیقه لاریجانی کشورهای شورای اسلامی