برگزیده ها
زلزله بویراحمد تنها ۱۴ مصدوم سطحی داشته/ عمده مشکل زلزله‌زدگان در حوزه مخابرات و تلفن است

مازندمجلس: نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زلزله بویراحمد تلفات جانی نداشته است، گفت: تنها ۱۴ نفر از اهالی مناطق زلزله‌زده منطقه کهگیلویه و بویراحمد دچار مصدومیت سطحی شدند که کار درمان آنها به صورت سرپایی انجام شده است.

مازندمجلس:غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به زلزله امروز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ این زلزله 5.2 ریشتری تلفات جانی نداشته است و فقط 14 نفر در کل مناطق دچار مصدومیت سطحی شدند که کار درمان آنها به صورت سرپایی انجام شده است. 

وی افزود: در ارتباط با خسارات به واحدهای مسکونی، تنها تعدادی از منازل دچار ترک‌خوردگی در سقف و دیوارها شدند که این سطح از خسارت نیز در حال بررسی و ارزیابی است. 

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشکل قطعی برق هم که در دقایق اولیه بروز زمین لرزه ایجاد شده بود، پس از 15 دقیقه حل شد و مردم در مناطق زلزله‌زده مشکل قطعی برق ندارند. 

زارعی خاطرنشان کرد: عمده مشکل ما در حال حاضر در بخش مخابرات است که تاکنون حل نشده و همچنان ادامه دارد. 

وی افزود:‌در شرایط بحرانی مهمترین وسیله تلفن و ابزار ارتباطی است که دچار مشکل شده است و وقتی به شرکت مخابرات موضوع را اعلام می‌کنیم، عنوان می‌کنند که کارها به بخش خصوصی واگذار شده و به گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویا اصلاً مسئولیتی در این کشور ندارند و حقوقی دریافت نمی‌کنند. 

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: هم‌اکنون شرایط در مناطق زلزله زده عادی است و التهابی وجود ندارد و تنها مشکل مردم در حال حاضر در بخش مخابرات و تلفن است. 

بویراحمد مخابرات زلزله مجلس مناطق اسلامی مجلس شورای اسلامی شورای نماینده زارعی گفت‌وگو ندارند افزود شرایط