برگزیده ها
شورای نگهبان طی پیامی نیمه‌ شعبان را تبریک گفت

مازندمجلس: روابط عمومی شورای نگهبان در پیامی سالروز میلاد پربرکت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) را به آحاد ملت به خصوص سربازان گمنان امام زمان(عج) تبریک گفت.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری فارس، روابط عمومی شورای نگهبان در پیامی سالروز میلاد پربرکت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) را به آحاد ملت به خصوص سربازان گمنان امام زمان(عج) تبریک گفت.
متن این پیام به شرح ذیل است:
بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ
وَ لَقَدْ کَتَبْنا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ
سوره انبیاء، آیه 105
سلام بر آرمان پیوسته‌ی بشر. سلام بر همو که زمین و زمان و کون و مکان به طُفیل وجود اوست. سلام بر ذخیره‌ی الهی. سلام بر تجلی نور حق و حقیقت و شمیم دل‌انگیز عدل و عدالت. سلام بر برپادارنده‌ی بی‌بدیل دین محمّد(ص) و سلام بر تنها راه.
در این روزگار وانفسای کثرت ظلم و فساد و جهل و تاریکی و بیداد زورگویان و مستکبرین قلدرمَآب عالم به سرکردگی آمریکای جهانخوار که با افتخار تمام، کشتار بی‌پناهانِ مظلوم عالم را دفاع از حقوق دروغین بشر می‌نامند، تنها روزنه‌ی روشن و امید بخش همه‌ی امیدداران، وجود مقدس حضرت ولی‌الله الاعظم مهدی صاحب‌الزمان(عج) و انقلاب بزرگ اوست.
مقارن با چهلمین سال شاهکار سترگ مردم پاک سرشت ایران زمین که با رهنمود و راهبری‌های حسین زمان، خمینی کبیر(ره) و با عنایات حق‌تعالی بدان جامه‌ی عمل پوشانده شد، همراهان و وارثانش، نیک آگاهند در زمانه‌ای که شیطان و شیطانیان معاصر همواره در اندیشه‌ی تهیه و تدارک نقشه‌ها و دسیسه‌های سلسله‌‌گون برای خاموشی این آفتاب عالم‌تاب بوده، نظر محبت و نیک آن دردانه‌ی عالم، هماره بر این انقلاب جاری و ساری بوده و مجاهدات شبانه‌روز سربازان گمنام و بی‌ادعایش عبور این سفینه‌ی نجات را از میان امواج سهمگین حوادثِ خرد و شکننده، هموار کرده است.
این نهاد با تبریک فرا رسیدن میلاد یگانه منجی عالم بشریت به همه منتظران به ویژه سربازان جان برکف و گمنام امام زمان(عج)، امید آن است و همگان منتظریم در عصری که خلف صالحش، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، داهیانه سکّان کشتی انقلاب‌ اسلامی را در دست داشته و خرمندانه به سوی آرمان پیوسته‌ی بشر می‌راند، کرم نموده و از پرده‌ی نهان فرود آید که این خانه، خانه‌ی اوست و با ظهور دل آرام و چشم نوازش، مُهر خِتامی بر غلبه‌ی ظلم و جهل و تاریکی بزند.

امام تبریک سربازان انقلاب گمنام شورای نگهبان نگهبان تاریکی پیوسته‌ی میلاد الاعظم شورای آرمان پیامی