برگزیده ها
دستور رئیس‌جمهور به استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای تسریع در روند کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان

مازندمجلس: رئیس دفتر رئیس جمهور طی تماس تلفنی با استاندار کهگیلویه وبویراحمد دستورات رئیس جمهور را برای تسریع در روند امدادرسانی، ابلاغ کرد.

مازندمجلس:،‌ رئیس دفتر رئیس جمهور به نمایندگی از سوی رئیس جمهور در تماس تلفنی با علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در جریان تازه ترین گزارش وضعیت امداد رسانی و رسیدگی به زلزله زدگان این استان قرار گرفت و دستورات رئیس جمهور را برای تسریع در روند امدادرسانی، ابلاغ کرد.

محمود واعظی در این تماس تلفنی گفت: حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به وزارتخانه ها و سازمان های ذیربط دستور داده است تمام امکانات موجود کشور و بخصوص استانهای همجوار در جهت اقدامات فوری و امدادی برای هموطنان، خدمات درمانی، بهداشتی برای مصدومین و تامین احتیاجات لازم هموطنان آسیب دیده  بسیج شوند.

وی افزود: که رئیس جمهور از ابتدای انتشار اخبار مربوط به زلزله کهگیلویه و بویر احمد در تماس های تلفنی با وزیر کشور و مسلولان ذیربط، پیگیر موضوع بوده و تاکید کرده است که باید امکانات دولت و سایر نهادهای عموم و تشکل های مردمی در مسیر اقدامات درمانی و امدادی هماهنگ شوند.

گفتنی است،‌ زمین لرزه ای به شدت 5.2 ریشتر صبح چهارشنبه استان کهگیلویه وبویر احمد حوالی سی سخت را تکان داد و علاوه بر خسارات وارده، تعدادی از هموطنان نیز مصدوم شدند.

جمهور کهگیلویه تلفنی هموطنان امکانات اقدامات امدادی درمانی ذیربط زلزله استاندار تسریع گزارش دستور استان