برگزیده ها
پرونده رژیم سفاک صهیونیستی به قدری سیاه است که کمتر کسی به اراجیف آنها توجه می‌کند

مازندمجلس: نماینده مردم ابهر و خرمدره با اشاره به اظهارات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، گفت: پرونده این رژیم سفاک آنقدر سیاه است که کمتر کسی به اراجیف سران آن توجه می‌کند.

مازندمجلس:محمد عزیزی، نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی در واکنش به شو تبلیغاتی نتانیاهو و اظهارات اخیر وی در نشست خبری‌اش، اظهار داشت: وی مدعی شده که تل‌آویو به اسناد تازه‌ای درباره ایران دست یافته که بر اساس آن، تهران به دنبال ساخت بمب اتم بوده است.

وی افزود: در این رابطه باید بگوییم این سیاست‌ها دیگر تکراری شده است چرا که هم آژانس انرژی اتمی و هم موگرینی هم ادعای خلاف واقع نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را رد کردند و بر این اعتقاد هستند که ایران در این زمینه تعدی نکرده است.

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: سخنان نتانیاهو علیه ایران در واقع  یک نمایش مضحک و شو تبلیغاتی بیشتر نبود؛ او با این حربه‌ها تنها به دنبال دوشیدن عربستان و باج‌خواهی از ترامپ است.

عزیزی همچنین با بیان این نکته که بسیاری از این نمایش‌ها تنها بهانه برای خروج از برجام است، یادآور شد: سران رژیم کودک کش اسرائیل سعی دارند با دروغ و نفرت پراکنی علیه ایران و ایجاد اختلاف در کشورهای منطقه رژیم جعلی خود را استمرار بخشند.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: پرونده این رژیم سفاک آنقدر سیاه است که کمتر کسی به اراجیف سران آن توجه می‌کند.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود عنوان کرد که نتانیاهو با این شو تبلیغاتی قصد دارد ترمپ دیوانه و دیگران سران غربی را به تحریم بیشتر ایران تحریک کند.

تبلیغاتی عزیزی نتانیاهو سخنان مجلس شورای اسلامی نماینده پرونده بیشتر مجلس شورای اسلامی عنوان گفت‌وگو دنبال می‌کند اراجیف صهیونیستی خرمدره ادامه