برگزیده ها
ادعاهای واهی و مضحک نتانیاهو بهانه‌ای است برای اعمال تحریم‌‌های جدید علیه کشورمان

مازندمجلس: نماینده مردم جهرم در مجلس گفت: سران جنایتکار و خونریز اسرائیل سعی دارند با ایران‌هراسی، رژیم جعلی خود و هویت پوچشان را بر منطقه تحمیل کنند.

مازندمجلس:محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ،‌ در واکنش به ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه تهران به دنبال ساخت بمب اتم بوده است، اظهار داشت: بر همگان آشکار است که این ادعای مضحک نتانیاهو کذب محض است چرا که بلافاصله پس از سخنان وی،‌ موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز واکنش نشان داده و گفت که تل‌آویو هیچ مدرکی که نشان بدهد ایران ناقض برجام بوده، ارائه نکرده است.

وی افزود: نخست وزیر اسرائیل در خلال شوی تبلیغاتی و بی‌ اساسش، با چند سند جعلی بارها کلیپ‌هایی از سخنرانی و مصاحبه‌های مقامات کشورمان را پخش و آنها را به دروغگو بودن متهم کرد، اما در این باره باید گفت که این اتهامات علیه ایران ظاهراً بیش از آنکه ریشه در واقعیت داشته باشد، اتفاقا بیانگر این است که صهیونیست‌ها خود به دنبال ساخت تسلیحات اتمی هستند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی همچنین سخنان اخیر نتانیاهو در نشست خبری‌اش علیه ایران را اظهارات بی پایه و اساس خواند و عنوان کرد: رژیم صهیونیستی و در راس آن سرانش و همچنین کشورهای متحد آن درصدد ان هستند همواره با جوسازی‌های رسانه ای و ادعاهای واهی، زمینه خروج آمریکا از برجام را فراهم کرده و از این طریق تحریم‌های ظالمانه‌ علیه ایران وضع کنند.

رضایی ادامه داد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی مدعی شد که ایران به تعهدات خود پایبند نبوده و در صدد ساخت بمب اتمی است که آژانس بین المللی انرژی اتمی از روز اجرای برجام تا کنون 10 گزارش فصلی درباره راستی آزمایی و نظارت بر فعالیت‌های هسته‌ای ایران ذیل قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل منتشر کرده که در همه آنها پایبندی کامل ایران به توافق هسته‌ای تایید شده است.

وی بر همین اساس اضافه کرد: هدف نتانیاهو از نمایش اخیر علیه ایران این بود که ترامپ را تشویق به خروج از برجام کند؛‌ در واقع تمامی موارد مذکور مبین این نکته است که اینها همواره به دنبال بهانه می‌گردند تا به هر نحوی شده در 22 اردیبهشت سال جاری، آمریکا و کشورهای اروپایی از برجام خارج شوند و همه اینها تنها یک نمایش مضحک و پیش پا افتاده است.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: سران جنایتکار و خون ریز اسرائیل  سعی دارند با دروغ و نفرت پراکنی علیه ایران و ایجاد اختلاف در کشورهای منطقه ایران هراس به راه انداخته و رژیم جعلی خود و هویت پوچشان را در منطقه تحمیل کنند.

برجام شورای نتانیاهو رضایی مجلس سخنان کشورهای صهیونیستی دنبال اسلامی نماینده اینها نمایش منطقه گفت‌وگو هسته‌ای مجلس شورای اسلامی همواره کشورمان واکنش همچنین ادعاهای ادعای آمریکا