برگزیده ها
ترامپ اگر عقل داشت سناریوی «خروج از برجام» را به راه نمی‌انداخت/آمریکا جرات نقض برجام را ندارد

مازندمجلس: نماینده مردم بم در مجلس گفت: ترامپ فکر می‌کند که با یک ملت و دولت ضعیفی روبه‌رو است اما مطمئناً نه آمریکا جرأت این کار را دارد و نه ملت و دولت ایران به آنها باج خواهند داد.

مازندمجلس:حبیب‌الله نیکزادی‌پناه نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی ،‌ با اشاره به احتمال خروج آمریکا از برجام و سناریوی جدید آمریکا و اروپا اظهار داشت: این ابرشیطان‌ها همیشه دنبال دسیسه و نیرنگ هستند.

وی افزود: قطعا برجام یک سند بین‌المللی است که نقض آن به این سادگی هم که این‌ها می‌گویند نیست حال ممکن است آمریکا نقض برجام کند اما سازمان ملل هرگز از این کاری که کرده و تعهدی بین‌المللی که داده عدول نخواهند کرد.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: خوشبختانه ما دیدیم که وزیر امور خارجه کشورمان به طور جدی پاسخ دندان‌شکنی را به آمریکا و غرب داد و هیچ نگرانی از این نیست که آمریکا چنین سناریوهایی داشته باشد.

وی ادامه داد: در هر صورت آمریکا در طول تاریخ جمهوری اسلامی و حتی قبل از آن همیشه دشمنی‌های خود را به ملت ایران نشان داده است و این چیز تازه‌ای نیست که ما بخواهیم از آن هراس داشته باشیم. در این 40 سال هم آمریکا به طور مرتب هر کاری که از دست آنها ساخته بوده علیه ملت ایران و همه مستضعفان دنیا نشان داده است.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: اعتقاد من بر این است که درباره خروج آمریکا از برجام قطعا آمریکا چنین خبطی را نخواهد کرد هر چند اکنون در حال شانتاژ‌کاری هستند و فکر می‌کند که با یک ملت و دولت ضعیفی روبه‌رو است اما مطمئناً نه آمریکا جرأت این کار را دارد  و نه ملت و دولت ایران به آنها باج خواهند داد.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: در هر صورت برجام یک سند بین‌المللی است و اجرای آن الزام‌آور است. آمریکا هم مدام مثل همیشه در حال شانتاژکاری است و بلوف می‌زند و هیچ کاری را نمی‌تواند انجام دهد.

وی در خاتمه گفت:‌ قطعا ترامپ باید از این قرارداد بین‌المللی تبعیت کند و ان‌شاءالله این کار را خواهد کرد چرا که اگر عقل درستی داشته باشد به برجام پایبند خواهد ماند و اگر عقل داشت چنین سنارویی مطرح نمی‌کرد.

آمریکا برجام اسلامی بین‌المللی مجلس شورای نماینده همیشه مجلس شورای اسلامی گفت‌وگو همچنین ترامپ سناریوی نیکزادی‌پناه