برگزیده ها
کدامیک از شهروندان دلار 4 هزار و 200 تومانی دریافت کرده‌اند؟

مازندمجلس: نماینده رباط کریم در مجلس گفت: معاون اول رئیس‌جمهور در تلویزیون اعلام کرد نرخ دلار 4 هزار و 200 تومان محاسبه می‌شود، سؤال من این است که کدامیک از شهروندان دلار با قیمت 4 هزار و 200 تومان دریافت کرده‌اند؟

مازندمجلس:، حجت الاسلام حسن نوروزی در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 16 اردیبهشت) گفت: بین مطالبات صادقانه مردم و حرکت تخریب‌گران باید تفاوت قائل شد. 

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در تلویزیون اعلام کرد نرخ دلار 4 هزار و 200 تومان محاسبه می‌شود، سؤال من این است که کدامیک از شهروندان دلار با قیمت 4 هزار و 200 تومان دریافت کرده‌اند؟ 

وی افزود:‌ اصلاً چرا دلار، چرا با کشورهای مختلف با پول خود آنها معامله نکنیم؟ چرا همیشه به دلار روی بیاوریم؟ 

نوروزی با تأکید بر لزوم رعایت قانون در کشور خاطرنشان کرد: ما از بی‌قانونی ضرر می‌کنیم، از زمان قانون حسابرسی به اموال مسئولان حدود سه سال می‌گذرد و تدوین آئین‌نامه این قانون دراختیار رئیس قوه است، چرا آئین‌نامه نوشته نشده است. 

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ستادکل نیروهای مسلح از عمل به قانون کسر خدمت و توافقی که در جلسه با رئیس مجلس انجام شد، سر باز می‌زند، این فرار از قانون و قانون‌گریزی چه چیزی را حل می‌کند؟ چرا دل رزمندگان، ایثارگران و فرزندان آنها را می‌شکنید؟

وی افزود: چرا دولت و به ویژه وزارت نفت به قانون مناقصات و جذب افراد سالم در پیمانکاری‌ها توجهی نمی‌کنند؟ چرا از انعقاد پیمان با افراد وارسته در این حوزه سر باز زده می‌شود؟ 

نوروزی خاطرنشان کرد: درست است که ما دشمن خارجی داریم، اما این دشمن خارجی نباید باعث شود که ما از ضعف‌هایمان در داخل غافل شویم.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین کشور همه باید با هم باشند، اگر یک بازپرس شجاع حکمی را برای انسداد تلگرام صادر کرده، چرا رئیس‌جمهور در مقابل حکم قاضی می‌ایستد و گلایه می‌کند؟ همین قضات هستند که نخست‌وزیر کره شمالی را هم با حکم خودشان زندان می‌کنند، حکم قاضی عادل حکمی است که حتی رهبر عظیم‌الشأن انقلاب و رئیس قوه قضائیه هم در مقابل آن باید تمکین کنند، نه اینکه ما بیایم در مقابل این حکم مسلم ایستادگی کنیم و بگوییم که ما در این مورد خودسانسوری کرده‌ایم. 

وی افزود: یک شبکه‌ای که انحرافی و صهیونیستی و امپریالیستی است، نه تنها ما بلکه کشورهای زیاد دیگری را هم به هم ریخته، ما در مورد آن بگوییم می‌خواهیم با این شبکه ارتباط برقرار کنیم، که درست نیست. 

نوروزی خاطرنشان کرد: چرا کتاب 2030 مرجع انگلیسی و ترجمه فارسی آن در میان معلمان پخش شده است؟ 

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد. 

مجلس قانون دلار نوروز نوروزی اسلامی شورای نماینده مجلس شورای اسلامی افزود خاطرنشان مقابل افراد مشکلات می‌کند؟ بگوییم خارجی مختلف دریافت شهروندان کدامیک میان‌دستور اظهار رئیس‌جمهور مسئولان کشورهای تومان آئین‌نامه