برگزیده ها
عصری با شعر و خاطره با محوریت «شهدای خانطومان»

مازندمجلس: عصری با شعر و خاطره با محوریت «شهدای خانطومان» در ساری برگزار می شود.

مازندمجلسعصری با شعر و خاطره با محوریت «شهدای خانطومان»، مدافعان حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل ارشاد مازندران برگزار می شود.

احد جاودانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، گفت: عصری با شعر و خاطره با محوریت «شهدای خانطومان» مدافعان حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، ساعت ١٦ و ٣٠ دقیقه یکشنبه (١٦ اردیبهشت) برگزار می شود.

جاودانی افزود: خانواده شهدا به ویژه شهدای خانطومان سوریه و همچنین تمام امت شهید پرور و ولایی می توانند جهت شرکت در این مراسم به ساری، میدان امام خمینی(ره)، سالن سلمان هراتی ساری مراجعه کنند.

مدیر کل ارشاد مازندران بیان کرد: ١٣ مدافع حرم مازندرانی در خانطومان، جرعه نوش شربت شیرین شهادت شدند و آنها رهنمود دفاع از حرم حضرت زینب(س) را با قلب خویش دریافتند و راه سرخ شهادت را برگزیدند.

وی تصریح کرد: مازندران در دوران ٨ سال دفاع مقدس بیش از ١٠ هزار شهید تقدیم انقلاب کرد و کاروان شهدای مازنی مدافع حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ٣٩ نفره شده که اجساد برخی از شهدا هنوز به دست خانواده های چشم انتظار آنها نرسیده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران عنوان کرد: عصری با شعر و خاطره با محوریت «شهدای خانطومان» توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان برگزار می شود.

عصری با شعر و خاطره با محوریت «شهدای خانطومان»